Hvad medierne ALDRIG ville røre
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 23-06-06 13:22

http://www.publiuspundit.com/?p=2694

1 million demonstrerer i Madrid mod Islam-appeasement.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org - antipartiet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 23-06-06 13:50

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> http://www.publiuspundit.com/?p=2694
>
> 1 million demonstrerer i Madrid mod Islam-appeasement.

Rettelse: Det er primært en demonstration imo Zapatero-regeringens
appeasement af ETA og dens terror.

Fra : Ole Geisler

Dato : 23-06-06 17:13

On Fri, 23 Jun 2006 14:49:39 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

>Rettelse: Det er primært en demonstration imo Zapatero-regeringens
>appeasement af ETA og dens terror.

"Primært" - dvs. du postulerer stadig at det delvist er en
demonstration mod "Islam-appeasement" ?

Kilde?

Se evt. http://www.jungewelt.de/2006/06-12/032.php

Fra : Alucard

Dato : 23-06-06 13:59

On Fri, 23 Jun 2006 14:21:42 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

>http://www.publiuspundit.com/?p=2694
>
>1 million demonstrerer i Madrid mod Islam-appeasement.

Hvor fanden ser du noget om islam....?????

Det er altså om ETA......

Fra : @

Dato : 23-06-06 15:32

On Fri, 23 Jun 2006 14:59:10 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.dk>
wrote:

>Hvor fanden ser du noget om islam....?????
>
>Det er altså om ETA......

terrorister er vel terrorister ETA eller muhamedanere
hvad er forskellen?

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Wilstrup

Dato : 24-06-06 08:18

> terrorister er vel terrorister ETA eller muhamedanere
> hvad er forskellen?

Med andre od, når vi ser en demonstration, der er vendt mod nazister og
fremmedhadere, og vi så skriver at demonstrationen var vendt mod dig, så er
det fuldkommen ligegyldigt, for nazister og fremmedhadere eller @ er et
fedt?

Du går simpelthen ind for at vi retter bager for smed?
--
Wilstrup

Fra : Alucard

Dato : 24-06-06 12:16

On Fri, 23 Jun 2006 16:32:19 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>terrorister er vel terrorister ETA eller muhamedanere
>hvad er forskellen?

Forskellen ligger i, at hvis man bevidst lyver, så bliver man ikke
taget seriøst...... Bare se på Wilstrup.... )

Fra : Wilstrup

Dato : 24-06-06 16:13

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Forskellen ligger i, at hvis man bevidst lyver, så bliver man ikke
> taget seriøst...... Bare se på Wilstrup.... )

eller Alucard! ((((
--
Wilstrup

Fra : Alucard

Dato : 24-06-06 18:22

On Sat, 24 Jun 2006 17:12:32 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>eller Alucard! ((((

Så henvis lige til hvor jeg har løjet....!!!

Det kan du nemlig ikke, hvorimod du beviseligt lyver jævnligt...

Fra : Wilstrup

Dato : 24-06-06 18:55

> On Sat, 24 Jun 2006 17:12:32 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
> wrote:
>
> Så henvis lige til hvor jeg har løjet....!!!
>
> Det kan du nemlig ikke, hvorimod du beviseligt lyver jævnligt...

Jeg henviser til dine løgne om at jeg skulle være fantasten - blot et
eksempel.
--
Wilstrup

Fra : Alucard

Dato : 24-06-06 20:01

On Sat, 24 Jun 2006 19:55:18 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>Jeg henviser til dine løgne om at jeg skulle være fantasten - blot et
>eksempel.

Endnu en løgn fra din side.....

Jeg har aldrig nævnt noget som helst om "fantasten"....

Om du er "fantasten" eller ej, rager mig en papand... )))

Fra : Translat

Dato : 24-06-06 05:11

Alucard wrote:

> Hvor fanden ser du noget om islam....?????
> Det er altså om ETA......

Demonstrationen fandt sted for tre dage siden I den spanske hovedstad
og omtales i artiklen:
http://www.elmundo.es/elmundo/2006/06/21/espana/1150907074.html
CIENTOS DE PERSONAS SE CONCENTRAN CONTRA LA NEGOCIACIÓN CON ETA JUNTO
AL CONGRESO
i den spanske avis El Mundo.

Blandt initiativtagerne til demonstrationen var bl.a. la Asociación de
Ayuda a las Víctimas del 11-M (sammenslutningen til hjælp til ofrene
fra 11-M, altså bombningen af Madrids nærtrafik). Man må derfor nok
sige, at demonstrationen også var rettet mod islamisk terror.

Der omtales denne gang kun "hundreder af personer", men der har
før været meget større demonstrationer.

Bent