Henning Dyremose
Fra : Per Rønne

Dato : 22-06-06 13:45

I dag har fhv finansminister Henning Dyremose lige tjent 50 millioner
kroner.

Han er nemlig fratrådt stillingen som administrerende direktør for TDC,
hvilket udløer den store bonus.

Det betyder dog ikke at han forlader TDC helt. Han overtager i stedet
posten som bestyrelsesformand.

Godt gjort af sønnen af en ufaglært arbejder ... nogle ville måske sige
»lidt for godt gjort« ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin K

Dato : 22-06-06 13:56

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Godt gjort af sønnen af en ufaglært arbejder ... nogle ville måske sige
> »lidt for godt gjort« ...

Han er en slibrig type i hvert fald, ligesom de forretningsmetoder, TDC har
benyttet sig af.

--
Martin K

When the people fear their government, there is tyranny; when the government
fears the people, there is liberty.
Thomas Jefferson

Fra : Jim

Dato : 22-06-06 14:18

"Martin K" <n@da.spam> skrev i en meddelelse
> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Han er en slibrig type i hvert fald, ligesom de forretningsmetoder, TDC
> har
> benyttet sig af.

Glem nu ikke, at TDC er privatejet af bl.a en masse aktionærer og i høj grad
nogle kapitalfonde.
Så TDC er nu ikke bare TDC.
Men hvad er det da for metoder, du hentyder til?

Fra : Ingolf

Dato : 22-06-06 14:28

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message

> Glem nu ikke, at TDC er privatejet af bl.a en masse aktionærer og i høj
> grad nogle kapitalfonde.
> Så TDC er nu ikke bare TDC.

Er du en af dem, eller indirekte økonomisk berørt?

> Men hvad er det da for metoder, du hentyder til?

http://www.dicar.dk/cavling/2004/ind/hoberg-dok.htm
http://w3.di.dk/oekonomiogsamfund/emne.asp?page=DOC&objno=291060

Søg f.eks 'cayman islands'.

Fra : Jim

Dato : 22-06-06 15:01

"Ingolf" <dont_spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message

> Er du en af dem, eller indirekte økonomisk berørt?

> [...]

Ja, jeg fandt godt begge ord, både Cayman og Islands..
Men jeg kan ikke se noget om, at loven skulle være brudt nogen steder.
Og nej, jeg har solgt mine aktier for længe siden.
Det var nu ikke så mange millioner, det drejede sig om.
Og de ligger bedre placeret på Esplanaden og i DB.

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-06 15:09

Jim wrote:
> [...]
> Det var nu ikke så mange millioner, det drejede sig om.
> Og de ligger bedre placeret på Esplanaden og i DB.

Du mener altså at fordi nogen politikere, bevidst eller ubevidst (det sidste
mener jeg ikke kan være tilfældet, da Socialdemokratiet gjorde den daværende
skatteminister opmærksom på hullet) lader et hul i skatteloven stå åbent så
man kan få et fradrag på godt 700Mio. for udgifter man slet ikke har haft,
altså i ånden ulovligt, det er helt ok?
Det mener jeg ikke, og de politikere og erhvervsfolk jeg har hørt udtale sig
som sagen, de mener det heller ikke.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 22-06-06 15:24

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det mener jeg ikke, og de politikere og erhvervsfolk jeg har hørt udtale
> sig som sagen, de mener det heller ikke.

Diskuterer vi holdninger eller diskuterer vi, hvad der er lovmæssigt
korrekt?
Har TDC overholdt loven?
Lukkede Nyrup hullet.. ja ja, nu kommer du med din metaargumentation.. stop
den op, hvor solen ikke skinner.

Hvad diskuterer vi?

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-06 15:38

Jim wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Diskuterer vi holdninger eller diskuterer vi, hvad der er lovmæssigt
> korrekt?

Holdninger og etik som Martin K jo lagde op til med hans skriv om at han
mente at Dyremose er slibrig og det samme er TDC's forretningsmetoder.

> Har TDC overholdt loven?
> Lukkede Nyrup hullet.. ja ja, nu kommer du med din
> metaargumentation.. stop den op, hvor solen ikke skinner.

Ja, Nyrup havde loven på plads, men nåede ikke at få den implementeret.

> Hvad diskuterer vi?

Om Dyremose er en slibrig tybe, og om TDC's metoder var slibrige.

Hvad diskuterer du?

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 22-06-06 15:53

> [...]
>
> Ja, Nyrup havde loven på plads, men nåede ikke at få den implementeret.

> Om Dyremose er en slibrig tybe, og om TDC's metoder var slibrige.

Jeg taler diskuterer, om loven er overholdt.
Og det er den.
Om Dyremose er en skidt person vil jeg slet ikke kommentere.
Hvis Dyremose skulle være en slibrig type, så kan du sætte det mærkat på
halvdelen af Danmarks befolkning inkl. dig selv.

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-06 15:56

Jim wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg taler diskuterer, om loven er overholdt.

Det var så bare ikke det debatten går ud på.

> Og det er den.

Det er der stadig delte meninger om, og der hviskes i hjørnerne om sagsmål.

> Om Dyremose er en skidt person vil jeg slet ikke kommentere.

Hvorfor dog ikke.

> Hvis Dyremose skulle være en slibrig type, så kan du sætte det mærkat
> på halvdelen af Danmarks befolkning inkl. dig selv.

Mig?
Hvad en i helvede kender du til det?

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 22-06-06 16:48

> Det var så bare ikke det debatten går ud på.

> Det er der stadig delte meninger om, og der hviskes i hjørnerne om
> sagsmål.

Der er ikke faldet nogen dom, som kan underbygge det postulat, at loven ikke
er overholdt.

> Hvorfor dog ikke.

Det kender jeg ikke manden godt nok til at udtale mig om.
Jeg kender ham ikke personligt, har kun deltaget i et par møder med manden.

> Mig?
> Hvad en i helvede kender du til det?

Som sagt, jeg kender ikke dig bedre, end jeg kender Dyremose, så du kunne få
prædikatet 'slibrig' såvel som Dyremose kunne.

J.

Fra : Mark Jensen

Dato : 22-06-06 15:57

On Thu, 22 Jun 2006 16:38:24 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Holdninger og etik som Martin K jo lagde op til med hans skriv om at han
>mente at Dyremose er slibrig og det samme er TDC's forretningsmetoder.

>Ja, Nyrup havde loven på plads, men nåede ikke at få den implementeret.

Svend ERik Hovmand er blevet renset 100 % i den sag og det er ganske
få dage siden iøvrigt.

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-06 16:06

Mark Jensen wrote:

> Svend ERik Hovmand er blevet renset 100 % i den sag og det er ganske
> få dage siden iøvrigt.

Jeg skriver *intet* om lovligheden, men han lyver når han siger han *intet*
kendte til sagen, det er ganske vidst.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 22-06-06 16:50

> Jeg skriver *intet* om lovligheden, men han lyver når han siger han
> *intet* kendte til sagen, det er ganske vidst.

Hvad ved du om det?
Hvis du tilbageholder oplysninger, så er det da bare med at få dem frem i
offentligheden og måske endda i Folketinget..
Hvad venter du på?

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-06 19:03

Jim wrote:
> [...]
> Hvis du tilbageholder oplysninger, så er det da bare med at få dem
> frem i offentligheden og måske endda i Folketinget..

For det første så var det oppe og vende i folketinget i spørgetiden hvor
Hovmand blev spurgt om hvorfor han ikke ville implementere den lovgivning
som den tidligere regering havde klar til at stoppe hullet.

Derudover så er der jo dette her.
Det der er værd at fremhæve har jeg sat i gåseøjne..

Jyllands-Posten 19. december 2003, erhverv_og_Økonomi, side 2

2. januar 2001 orienterede Told & Skattestyrelsen om TDC-hullet i
skatteloven over for Skatteministeriet. To år senere skrottede ministeren et
lovforslag fra den tidligere regering.

Af Jesper Høberg
Da skatteminister Svend Erik Hovmand i februar 2002 skrottede et lovforslag
fra den tidligere SR-regering, som ville have lukket et skattehul, der nu
alene i TDC-sagen skønnes at have kostet statskassen i omegnen af 600 mio.
kr., havde Skatteministeriet i mere end to år været klar over, at der var et
hul i loven.
Det bekræfter Told & Skattestyrelsen i et svar på en anmodning om
aktindsigt.
I sidste måned besluttede Anders Fogh Rasmussen at nedsætte en
undersøgelseskommission, fordi han i Folketinget havde forklaret, at
skattemyndighederne først blev bekendt med TDC-sagen i foråret 2002 efter at
Hovmand skrottede den tidligere SR-regerings lovforslag.
Men pludselig dukkede et papir op i Told & Skat, som viste, at styrelsen
allerede 16. oktober 2000 var klar over, at TDC var i færd med at skaffe sig
adgang til et milliardstort skattefradrag for udgifter, som koncernen aldrig
har haft.
"Allerede i sidste uge kom det frem, at den viden ikke strandede i
styrelsen, men blev videreformidlet til Skatteministeriet."
Og nu kan der sættes dato på for orienteringen.
Told & Skat oplyser således, at styrelsen 2. januar 2001 sendte et brev til
Skatteministeriet, der indeholdt »en behandling af den problemstilling, der
er beskrevet i notatet af 16. oktober 2000«.
Selve notatet er ikke fremsendt til ministeriet, oplyser Told & Skat.
Januar 2001

Skatteministeriet svarede på styrelsens brev tre uger senere 23. januar
2001. Jyllands-Posten har ikke kunnet få udleveret dette svar, da det
indeholder »oplysninger om en skatteyders økonomiske og erhvervsmæssige
forhold«.
Ifølge Jyllands-Postens oplysninger var der imidlertid flere sager, og
derfor er det ikke sikkert, at det konkret er TDC, som ministeriet forholder
sig til i sit svar til styrelsen.
Det lykkedes i går ikke at få uddybet oplysningerne hos Told &
Skattestyrelsen, men i et brev fra Skatteministeriet til Jyllands-Posten
torsdag oplyses det, at svaret vedrørte en bindende forhåndsbesked fra
Ligningsrådet. TDC søgte først senere Ligningsrådet om bindende
forhåndsbesked, og dermed kunne noget tyde på, at det er en anden sag,
ministeriet forholder sig til.
Som tidligere beskrevet har departementschef i skatteministeriet, Peter
Loft, taget det fulde ansvar for, at hullet ikke blev lukket.
Hverken han eller Svend Erik Hovmand var således klar over, at der var et
hul, og Peter Loft har endvidere forklaret, at skatteministeren end ikke var
involveret i beslutningen om at skrotte SR-regeringens lovforslag.
Den beslutning traf »administrationen« - altså embedsmændene.
»Jeg kan kun sige, at de bevæggrunde, der styrede mig, da den nye regering
tiltrådte, var styret af en generel overvejelse om, hvad vi skal lovgive om,
og ikke en konkret viden om, at her var der et hul, som skal stoppes,« sagde
Peter Loft i Jyllands-Posten 29. november.
Oktober 2003

Først i oktober i år greb Svend Erik Hovmand ind over for skattehullet,
efter at TDC fik Ligningsrådets blå stempel på de milliardstore kunstige
skattefradrag. Det lykkedes i går ikke at få en kommentar fra Peter Loft.
Frode Sørensen (S) var skatteminister, da den tidligere SR-regering
fremsatte den lovændring, som Hovmand siden skrottede.
»Det, jeg kan huske ud fra mine egne optegnelser, er, at jeg henover
sommeren bliver gjort opmærksom på, at der er et hul i loven, og derfor
vælger jeg at fremsætte mit lovkatalog i oktober 2001,« siger Frode
Sørensen.
Han siger dog også, at han ikke var bekendt med konkrete sager.
Han ønsker ikke at redegøre nærmere for, hvordan han blev gjort opmærksom på
lovhullet, efter at der er blevet nedsat en undersøgelseskommission.
"Formand for skatteudvalget, Jens Peter Vernersen, (S) mener dog, at der
ikke kan være andre konklusioner, end at Told & Skattestyrelsens orientering
af ministeriet om TDC-hullet var den direkte årsag til, at SR-regeringen
forsøgte at lukke det." jesper.hoberg

Fakta: TDC-sagen
Med forhenværende finansminister Henning Dyremose i spidsen har TDC gennem
tre år udnyttet et hul i den danske lovgivning til at kræve milliardstore
skattefradrag for udgifter, som koncernen aldrig har haft.
I 2001 omdannede selskabet et tysk datterselskab til et kommanditselskab i
forbindelse med en generel omstrukturering af de tyske aktiviteter. Det
omdannede selskab havde sidst i halvfemserne oparbejdet en enorm goodwill
som følge af markedsudviklingen inden for IT- og telesektoren. Oparbejdet
goodwill er imidlertid ikke fradragsberettiget, fordi man hverken har
udgifter eller indtægter forbundet hermed, men omdannelsen forvandlede med
et slag den oparbejdede goodwill til såkaldt erhvervet eller tilkøbt
goodwill, som kan trækkes fra ved dansk sambeskatning.
ToldSkat mente, TDC var på glatis, men i august afgjorde Ligningsrådet, at
TDC befandt sig på fast juridisk grund.
Nu skal en undersøgelseskommission kulegrave myndighedernes og
skatteminister Svend Erik Hovmands (V) håndtering af sagen, fordi han
skrottede en lovændring, der ville have lukket hullet.

Man kan sige at Hovmand gjorde sig meget store anstrengelser for 2 ting i
dette her forløb.

1.) Undgå at få konkretviden som han så senere skulle forholde sig til,
uagtet at den tidligere regering via et lovforslag og forespørgsler i
folketinget, ville have at Hovmand skulle tage stilling til hullet i
lovgivingen som især TDC og A.P Møller havde endog meget stor fordel af.

2.) At den nye lov først kunne implementeres efter at TDC og A.P Møller
blandt andre havde fået ligningsrådets blå stempel, igen på trods af at
oppositionen gentagne gange rykkede for at få lukket loven.

Jeg mener at der her gøres brug af taktikken som også bliver brugt angående
CIA flyvninger i eller over Dansk territorie, "hvis vi ikke adspørger og
indhenter viden om de konkrete sager, så kan vi heller ikke hænges op på
dem, men istedet plædere at det er sager vi ikke har viden om".

--
Allan Riise

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 23-06-06 01:01

On Thu, 22 Jun 2006 16:57:29 +0200, Mark Jensen <MR00@it.dk> wrote:

>Svend ERik Hovmand er blevet renset 100 % i den sag og det er ganske
>få dage siden iøvrigt.

Uvidenhed og dumhed er ellers normalt ikke grundlag for
straffritagelse, men det gælder vist kun i forhold til straffeloven.

Regards Croc®

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-06-06 02:56

Mark Jensen wrote:

> Svend ERik Hovmand er blevet renset 100 % i den sag og det er ganske
> få dage siden iøvrigt.

Jae .. vi er jo uskyldige i dette land, indtil det modsatte er bevist (og
nej .. ønsker jeg ikke ændret)

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : Per Rønne

Dato : 22-06-06 15:36

> [...]

> altså i ånden ulovligt, det er helt ok?
> Det mener jeg ikke, og de politikere og erhvervsfolk jeg har hørt udtale sig

Nåede advokatundersøgelsen af sagen ikke frem til at der /ikke/ var
noget hul i lovgivningen, men at skatteministeriets embedsmænd havde
behandlet den ukorrekt - i øvrigt uden at orientere ministeren om sagen?

Og at embedsmændene ej heller kunne drages til ansvar, da rigtigt mange
af dem havde behandlet små dele af sagen, uden at én havde haft det
samlede overblik? Resultat: skatteministeriet havde trængt til en
administrativ omstrukturering.

Og TDC burde aldrig have fået de skattefradrag ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-06 15:41

"Per Rønne" wrote:

> [...]
> noget hul i lovgivningen, men at skatteministeriets embedsmænd havde
> behandlet den ukorrekt - i øvrigt uden at orientere ministeren om

Skatteministeren var til gengæld blevet inforemeret af den tidligere
regering.

> [...]
> mange af dem havde behandlet små dele af sagen, uden at én havde haft
> det samlede overblik? Resultat: skatteministeriet havde trængt til en

Og så kan man spørge sig selv hvem det er der har lagt op til at sagen
skyulle behandles på en sådan måde.

> Og TDC burde aldrig have fået de skattefradrag ...

Nej.

--
Allan Riise

Fra : Martin K

Dato : 22-06-06 14:43

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message

> Men hvad er det da for metoder, du hentyder til?

Jeg kan bare huske engang, hvor jeg var ansat i et analyseinstitut, hvor vi
skulle undersøge TDC-kundernes tilfedshed med servicen når de klagede over
regningerne. Det var der ikke særlig stor tilfredshed med, for selvom
kunderne havde nogen helt urimelige, og fysisk umulige regninger, hvor de
f.eks. havde ringet til Langtbortistan 80 gange inden for 3 sekunder, så
afviste TDC det bare med, at deres systemer var ufejlbarlige.

Fra : Jim

Dato : 22-06-06 15:03

> [...]
> f.eks. havde ringet til Langtbortistan 80 gange inden for 3 sekunder, så
> afviste TDC det bare med, at deres systemer var ufejlbarlige.

Jo, men det er så også sager, som da forhåbentligt er ændret til kundens
fordel.
Det ved jeg dog er sket i mange tilfælde.
Men i det tilfælde så er TDC ikke ene om den slags kundebehandling.
Det finder du overalt, og det står en frit for at skifte leverandør.
Det er det fede ved det.

Fra : Martin K

Dato : 22-06-06 17:46

> Jo, men det er så også sager, som da forhåbentligt er ændret til kundens
> fordel.

Næh, de kunder vi skulle undersøge var allesammen nogen hvor sagen var
afsluttet. Jeg fik indtryk af, at TDC ville undersøge, hvor meget de kunne
presse citronen. Hvor urimeligt de kunne behandle kunderne før de blev sure.

> Det ved jeg dog er sket i mange tilfælde.
> Men i det tilfælde så er TDC ikke ene om den slags kundebehandling.

De er de slemmeste til at bruge beskidte knep i den danske telebranche efter
hvad jeg har erfaret. Ligesom Microsoft har de misbrugt deres monopolstatus.

> Det finder du overalt, og det står en frit for at skifte leverandør.
> Det er det fede ved det.

Ja, og det står vel også en frit for at kritisere en leverandør i en
nyhedsgruppe.

Fra : Jim

Dato : 22-06-06 18:07

> [...]
> monopolstatus.

> Ja, og det står vel også en frit for at kritisere en leverandør i en

Alt det du vil..

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-06-06 03:02

Jim wrote:
> [...]
> Men i det tilfælde så er TDC ikke ene om den slags kundebehandling.
> Det finder du overalt, og det står en frit for at skifte leverandør.

TDC opfører sig markedsmæssigt som svin. Enhver fejl i konkurrenters ordre
bliver udnyttet til at lade ordren falde på gulvet.

Kun en monopolvirksomhed tør opføre sig sådan.

Fra : Jim

Dato : 22-06-06 14:17

> [...]
> posten som bestyrelsesformand.
>
> Godt gjort af sønnen af en ufaglært arbejder ... nogle ville måske sige

Og hvad er hans skatteprocent?
Den er nokpå den anden side af 60%.

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 22-06-06 14:40

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Og hvad er hans skatteprocent?
> Den er nokpå den anden side af 60%.

Jeg syntes jeg har hørt at man ikke må betale mere end 59% af sidst tjente
krone i Danmark.

Mvh
Jacob

Fra : Jim

Dato : 22-06-06 15:07

"Jacob Rungwald" <jacob*hest*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg syntes jeg har hørt at man ikke må betale mere end 59% af sidst tjente
> krone i Danmark.

Nej, det er målet, men ikke en realitet.
Men hvorom alting er, så får han ikke mere end 20 mio. ud af det.
Og det er småpenge i den branche på det niveau.
Direktørerne/rederne i selskabet APM-Mærsk tjener 15 mio. kr. hver om året.
Så er de 50 mio. før skat for 8 års arbejde latterlige penge ved siden af.

Fra : Sten Schou

Dato : 22-06-06 19:57

> [...]
> året.
> Så er de 50 mio. før skat for 8 års arbejde latterlige penge ved siden af.

Og intet i forhold til Percy Barnevik, som får >800.000.000 svenske kroner.

Hilsen Sten

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 22-06-06 20:08

"Jim"

> [...]
året.
> Så er de 50 mio. før skat for 8 års arbejde latterlige >penge ved siden

øh ... hvis vi går ud fra, at han har fået det samme om året som
Direktørerne/rederne i selskabet APM-Mærsk.
Har han jo fået 120 mio + 50 mio i bonus = 170 mio for
8 års arbejde, eller hvad .

--
Med særlig Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 22-06-06 20:47

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:449aeaa0$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> øh ... hvis vi går ud fra, at han har fået det samme om året som
> Direktørerne/rederne i selskabet APM-Mærsk.
> Har han jo fået 120 mio + 50 mio i bonus = 170 mio for
> 8 års arbejde, eller hvad .

Det har han ikke, han startede med sølle 8 mill, og steg til 11 :)

http://www.computerworld.dk/art/34462?a=fp&i=1

Mvh
Jacob

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 22-06-06 21:01

"Jacob Rungwald" skrev i en meddelelse

> Det har han ikke, han startede med sølle 8 mill, og steg >til 11 :)
>
> http://www.computerworld.dk/art/34462?a=fp&i=1

Nå ja .. et par mio fra eller til , det minder mig om at vi på
mit arbejde, vist nok får 1.45 kr mere i timen til næste overenskomst.

Fra : Jim

Dato : 22-06-06 21:32

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:449af70a$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Nå ja .. et par mio fra eller til , det minder mig om at vi på
> mit arbejde, vist nok får 1.45 kr mere i timen til næste overenskomst.

Og dit arbejde består i?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 22-06-06 22:40

"Jim" skrev i en meddelelse

> Og dit arbejde består i?

ganske ordinær ufaglært arbejde, for tiden sæbekoger ved Sara
Lee.(Blumøller)
Tjente sidste år 290,000 , nå ja så skal jeg heller ikke købe sæbe.
jeg er ganske vist også radiomekaniker.
Men håber da ikke min ringe Sociale status ,gør mig uegnet som debatør her i
gruppen.
Jeg knokler virkelig med kommaerne

Fra : Jim

Dato : 22-06-06 23:23

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:449b0e21$0$2099$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> jeg er ganske vist også radiomekaniker.
> Men håber da ikke min ringe Sociale status ,gør mig uegnet som debatør her

Jamen alle har ret til at deltage i debatten uanset social status.
Men til din jobbeskrivelse kan jeg så fortælle dig, at du nok hører til den
gruppe, der er lettest at finde en afløser for.
Derfor er lønnen også derefter.
Desværre må jeg jo nok bedrøve dig med, at du ikke vil tjene mere ved at
tage job som radiomekaniker.
Men med knapt 300.000,- kr. om året, så skulle der jo også nok blive råd til
både pensionsopsparing med ekstra fradrag, den lille tur med madammen til
Venedig og en god entrecote på grillen med en god flaske Sjato nøff dy pap
karton.. :0)
Og brugte du lige et par timer om dagen på at sætte dig ind i
erhvervsstoffet og læste lidt om investeringsstrategier, så ville du kunne
tjene lidt ekstra på børsen.

Fra : Jim

Dato : 22-06-06 21:31

> [...]
> Direktørerne/rederne i selskabet APM-Mærsk.
> Har han jo fået 120 mio + 50 mio i bonus = 170 mio for

Tja, det er vel noget i den retning.
Og tager man TDCs omsætning i betragtning, så er det håndører.

J.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 22-06-06 20:54

"Martin K" <n@da.spam> on torsdag 22. juni 2006 at 14:55 +0100 wrote:
>Han er en slibrig type i hvert fald, ligesom de forretningsmetoder, TDC
>har
>benyttet sig af.

der var ellers en del, der da opkøbet skete, mente at det kunne
Dyremose aldrig finde på…

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 23-06-06 00:59

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> on fredag 23. juni 2006 at 0:22
+0100 wrote:

> [...]
>Og brugte du lige et par timer om dagen på at sætte dig ind i
>erhvervsstoffet og læste lidt om investeringsstrategier, så ville du

Men du svarer jo ikke din kryster - hvad laver du selv???
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Jim

Dato : 23-06-06 01:46

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> Men du svarer jo ikke din kryster - hvad laver du selv???

Ingen spurgte.
Så derfor intet svar.
Men når du nu endelig vil vide det.
Så kan jeg afsløre så meget, at jeg er selvstændig erhvervsdrivende.
Mere får du ikke.