Perron-skubber: pas på polakker
Fra : Bo Warming

Dato : 17-06-06 22:52

Vi ser det med muslimer - de flygter fra hjemlandets minusser, men
finder ud af at her kan de slet ikke magte vor højteknologio, så de
kommer til at hade vor kultur og bliver fundamentalister

En polak skubbede en dansker ned på togsporene - mens danskeren stod i
egne tanker og ventede på toget.( EB 17.6)
Polakker er undertiden fulde af arbejdsglæde og nyder at udføre det
hårde arbejde, men nogle oplever mobning ved, at de kommer fra
primitiv kultur og fornemmer ringeagt fra de klogere danskere. Så
kommer de til at hade os blindt - omend ikke så slemt som hvis koran
var medvirkende drivkraft

LØSNING: Sæt overføringsindkomster ned så danskere igen motiveres til
selv at lave den smule manuelt arbejde, som robotterne har ladt
tilbage. Arbejde bærer næsten lønnen i sig selv - importer ikke
fremmede til det

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-06-06 23:29

Bo Warming wrote:
> [...]
> selv at lave den smule manuelt arbejde, som robotterne har ladt
> tilbage. Arbejde bærer næsten lønnen i sig selv - importer ikke

Jamen .. skal overførselsindkomsten ned, falder din indtægt jo Bo.

Så kan du da helt glemme lån i boligen

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : Poul Nielsen

Dato : 18-06-06 00:04

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> /Frank Leegaard
>
> Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
> mindre vægt

Har du tænkt over at enhver kan skrive det navn han/hun ønsker at bruge. I
øvrigt er der vel næppe en eneste her omkring der bekymrer sig om hvad du
mener om anonymitet.

Fra : Alucard

Dato : 18-06-06 07:14

On Sun, 18 Jun 2006 01:03:36 +0200, "Poul Nielsen" <555@get2net.dk>
wrote:

>Har du tænkt over at enhver kan skrive det navn han/hun ønsker at bruge. I
>øvrigt er der vel næppe en eneste her omkring der bekymrer sig om hvad du
>mener om anonymitet.

Præcis.... Jeg indrømmer gerne at jeg er anonym og er fuldstændig
ligeglad med at nogen ikke tillægger mine argumenter samme vægt som
"ikke-anonyme".... Det er jo bare en dårlig undskyldning for ikke at
forholde sig til argumenterne.....

Fra : Bo Warming

Dato : 18-06-06 17:15

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Jamen .. skal overførselsindkomsten ned, falder din indtægt jo Bo.
>
> Så kan du da helt glemme lån i boligen

Der er ingen sammenhæng mellem de få tusser pension jeg får og de
millioner jeg får pr lån, før eller senere

At jeg personligt ku ha lidt gavn af Pia Kjærsgårds indsats for højere
pensioner, influerer selvsagt ikke på mit ønske om
socialhjælpnedtrapning

Fra : El Trabajador

Dato : 18-06-06 07:18

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> [...]
> selv at lave den smule manuelt arbejde, som robotterne har ladt
> tilbage. Arbejde bærer næsten lønnen i sig selv - importer ikke

VRØVL at "arbejde bærer næsten lønnen i sig selv".

Arbejde er et helvede, eller hvis man skal udtrykke det pænt: »et
nødvendigt onde«

Jeg skal på arbejde i dag, selv om det er søndag
--
El Trabajador
(formerly known as NoTrabajo)

Fra : Wilstrup

Dato : 18-06-06 09:44

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> nødvendigt onde«
>
> Jeg skal på arbejde i dag, selv om det er søndag

Iiih, hvor har vi allesammen ondt af dig, du samfundets nasserøv nummer 1.
Tænk at du skal arbejde for føden i stedet for at nasse dig til goder som os
arbejdssomme mennesker har skrabet sammen og betalt en høj skat af. Jeg er
sikker på at mange her virkelig synes at det er sååå synd for dig. Kan vi
høre fra de to? Tim? Jim?

--
Wilstrup

Fra : Kim2000

Dato : 18-06-06 15:58

> [...]
> nødvendigt onde«
>
> Jeg skal på arbejde i dag, selv om det er søndag

Nåja, nu har du jo ligesom holdt et par hundreder weekender på forskud, så
mon ikke det går

Hvordan går arbejdet iøvrigt (jeg er ikke sikker på om jeg skal sige
tillykke?)

mvh
Kim

Fra : El Trabajador

Dato : 18-06-06 22:10

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i
> [...]
> forskud, så mon ikke det går
>
> Hvordan går arbejdet iøvrigt (jeg er ikke sikker på om jeg skal sige

Jeg er jo rimeligt intelligent, så jeg klarer mig i det nye arbejde, men
ARBEIT MACHT MÜDE.

(Lykønskninger frabedes venligst, men bestemt)
--
El Trabajador

Fra : Bo Warming

Dato : 18-06-06 22:24

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i

> Jeg er jo rimeligt intelligent, så jeg klarer mig i det nye arbejde,
> men
> ARBEIT MACHT MÜDE.

Ja, træthed og lede ved TVUNGET ARBEJDE kan være et stort problem.

Men på et FRIT MARKED vil en usynlig hånd - udbud og efterspørgsel -
på sigt styre arbejdsopgaverne hen til dem der er gode til dem og
nyder at gøre det, så frivilligt valgt arbejde bærer lønnen i sig
selv.

Man skal lære af sine egne fejl. Den onde stat tvinger til at lære af
andres fejl, og så har du ret i at job kan være træls.

Mit bolighaj-arbejde er en leg, for jeg er min egen boss.

Alle småproblemer i det skyldes den onde stat. Altså mangel på
markedsfrihed. Politiet var engang gavnligt men gider idag kun gå op i
sexisme-pjat og ikke i vold.

Fx propaganderer staten for at racister skal diskrimineres negativt og
autonomes tæv af dem er OK

En lejer der havde sagt op og var vred på mig, fordi jeg var uskyldig
i opsigelsen dvs han havde kun sig selv at bebrejde, viste sig at være
især motiveret af overtro om, at jeg er racist, da han brød gennem
døren til min udestue og slog på mig.

Det var ikke sjovt, men tackler man folk klogt er den slags uden behov
for skadestuebesøg - endnu. Når Godhedsndustrien får importeret flere
helligkrigeraber så kan man nok blive nødt til at udleje til dem, og
så vil lejer-ejer konflikter blive dødelige eller lemlestende, for vi
vil være vantro uden rettigheder, endnu mere end nu

Fra : Wilstrup

Dato : 18-06-06 22:25

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er jo rimeligt intelligent, så jeg klarer mig i det nye arbejde, men
> ARBEIT MACHT MÜDE.
>
> (Lykønskninger frabedes venligst, men bestemt)

tillykke - du oplever nu hvad det vil sige at være i kontakt med
virkeligheden! Og hvis det kan genere dig at man siger tillykke, så siger
jeg gerne et STORT TILLYKKE.

Jeg under dig gerne at du bliver endnu mere træt. Måtte den refleksion der
kommer af denne naturlige træthed også medføre at du begynder at tænke
pænere om dine medmennesker og at du bliver mindre fanatisk fremmedhader end
du er nu.
--
Wilstrup

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-06-06 13:32

In news:4495c4a7$0$84020$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> tillykke - du oplever nu hvad det vil sige at være i kontakt med
> virkeligheden!

Hvor ved du det fra? Der findes da næppe nogen, der er mere
virkelighedsfjern, end dig.

> Jeg under dig gerne at du bliver endnu mere træt. Måtte den
> refleksion der kommer af denne naturlige træthed også medføre at du
> begynder at tænke pænere om dine medmennesker

Står du foran et spejl og indgyder dig selv lidt moral?

> og at du bliver mindre
> fanatisk fremmedhader end du er nu.

Nænej. Jeg troede et kort splitsekund, at jeg oplevede selverkendelse fra
din side. En tilstand, der klæder os alle. Jeg tog selvfølgelig fejl.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.