Endnu en der ikke kan bruge Ytringsfrihede~
Fra : Allan Riise

Dato : 15-06-06 16:25

Søren tør ikke sige en pind
15. juni 2006 15:16
Søren Pind erkender nu, at han lægger bånd på sig selv, når han og en gruppe
af liberale venstrefolk vælger at lade være med at præsentere deres
politiske forslag for partiet.

De binder os på mund og hånd, men de kan ikke binde ånd...

Eller kan de?

--
Allan Riise

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 15-06-06 16:36

Allan Riise <ari06@pc.dk> wrote:

> [...]
> politiske forslag for partiet.
>
> De binder os på mund og hånd, men de kan ikke binde ånd...

Stop med at støtte flertallets diktatur!

Stop med at deltage i løgnen!

Stop med at stemme!

Stop med legitimere dette regime med din stemme!

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org

Fra : @

Dato : 15-06-06 17:50

On Thu, 15 Jun 2006 17:25:12 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

> [...]
>politiske forslag for partiet.
>
>De binder os på mund og hånd, men de kan ikke binde ånd...

selvfølgelig

Venstre er blevet til et topstyret parti

men hvis Venstre holder sit mandattal så vil der uundgåeligt komme
fløj-uenigheder det er opslidende for et parti, se bare på S

engang sagde man at de liberale og tænkende mennesker i Venstre havde
deres rødder i højskolen

nu om dage er det vist nærmere handelshøjskolens lære der dyrkes i det
parti

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Erling Hansen

Dato : 15-06-06 18:58

@ <1@invalid.net> wrote:

> [...]
> deres rødder i højskolen
>
> nu om dage er det vist nærmere handelshøjskolens lære der dyrkes i det

I 60'erne opfandt man udtrykket vulgærmarxister...ret dækkende. Mon
ikke Anders Fogh nærmest kommer ind under betegnelsen
"vulgærliberalist"?
Der er sgu ikke meget højskole over ham, og nu har Venstres fremmeste
højskolemand kastet sig ud i selvcensurens hængedynd på grund af de
islamiske fundamentalister.
Jeg har det helt godt med at det er lykkedes mig aldrig at stemme på det
parti, selv om det var tæt på engang sidst i 50'erne.
Mvh
Erling

Fra : Sten Schou

Dato : 15-06-06 18:59

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> politiske forslag for partiet.
>
> De binder os på mund og hånd, men de kan ikke binde ånd...

Mon ikke det skyldes globaliseringen?

Hilsen Sten

Fra : Michael Weber

Dato : 15-06-06 21:31

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message
> [...]
gruppe
> af liberale venstrefolk vælger at lade være med at præsentere deres

En mand der lader sig knægte er ?
Et skrog ?
En helt ?
Én, der lever af tudekiks ?
Et forbillede ?
Én, der selv mener at hans sag ikke er værdifuld nok, til risikere noget for
?
En politiker, der repræsentere sine vælgere ?

> De binder os på mund og hånd, men de kan ikke binde ånd...
>
> Eller kan de?
>

> --
> Allan Riise

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Jesper

Dato : 15-06-06 22:24

> [...]

> politiske forslag for partiet.
>
> De binder os på mund og hånd, men de kan ikke binde ånd...

Pind kan snuppe sig en tudekiks!

http://www.kinagrill.dk/

...og du er velkommen til at snuppe én med!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Frank

Dato : 16-06-06 13:21

Hej
> [...]

> Søren Pind erkender nu, at han lægger bånd på sig selv, når han og en
> gruppe af liberale venstrefolk vælger at lade være med at præsentere deres

Hmm - Søren Pind ønsker at diskuterer liberal politik i Venstre.

Det svarer vel til at diskuterer hvordan man laver helstegt pattegris i en
vegetarklub.

Mvh
Frank
---
Punktum, Punktum, komma, streg - sådan tegnes.... Nåe nej - det må vi jo
ikke....