Har du også set det?
Fra : Ebbe

Dato : 20-06-01 13:22

Hej
Jeg leder efter folk der har prøvet det samme som mig, så jeg kan få vished
om jeg ikke er sindsyg(hvis nogen af jer har prøvet det), selv om jeg
egentlig er ligeglad...

Hver dag får jeg tegn. Altså svar på tanker. For det meste bare fra fugle,
men også noget så bizart som et hvidløg der har flyttet sig på tallerknen.
Sker det her eller ser jeg syner? Er det virkelig så stor en sammenhæng i
hele verden?

Jeg har også prøvet at komme i kontakt med ånder, med succes... Men kun 2
gange. Den første gang sagde to ånder til mig: "4, 5 eller 7". Det var tre
tal der fik meget betydning for mig, for ligemeget hvor meget jeg plussede
eller minussede dem med hinanden, havde det en betydning i et overordnet
emne, jeg gerne vil holde for mig selv, enten som klokkeslet eller dato. Var
alt det her bare noget jeg forestillede mig, eller findes der virkelig
ånder?

Alle disse 'hændelser' har alle haft en posetiv virkning på mig, det får mig
til at tænke at jeg ikke er alene, og at der en usynlig sikkerhed et eller
andet sted, så hvis i alle siger jeg er syg i hovedet. Ja så vil jeg,
forhåbentlig, stadig få tegn der styrker mig, og jeg vil stadig snakke med
ånder.

Det skal måske nævnes at jeg er 16, og det har stået på i ca. 1 år.
Jeg har kun fortalt det til mine nærmeste venner, og nu jer...

Så tror jeg vist jeg er færdig...

MVH. Ebbe

----------------------------
Ebbe fra http://www.Skummer.com
Dit sted med øl...

Fra : Corax

Dato : 20-06-01 14:13

> Hver dag får jeg tegn. Altså svar på tanker. For det meste bare fra fugle,
> men også noget så bizart som et hvidløg der har flyttet sig på tallerknen.

Find dig dog en kæreste - det hjælper ofte på den slags "syner" hos unge
forvirrede mennesker. Hvis det ikke hjælper, vil jeg anbefale psykologhjælp
eller alternativt en fremtid som kultleder (lige meget hvor dum en "vision"
virker, er der altid andre der er villige til at tro på den, hvis ellers den
bliver solgt rigtigt). Held og lykke.

- Corax

Fra : cludde

Dato : 20-06-01 15:52

Imponerende, Corax...!

> [...]
"vision"
> virker, er der altid andre der er villige til at tro på den, hvis ellers

Du skulle vel aldrig være behandler, vel? Du har en utrolig god psykologisk
indsigt...
desuden skal dine råd nok være til ufattelig stor hjælp hos en ung mand (16
år), der
tydeligvis er ved at åbne op for den spirituelle verden.

Flot!

cludde

Fra : Corax

Dato : 20-06-01 19:23

> [...]
(16
> år), der
> tydeligvis er ved at åbne op for den spirituelle verden.

Du kan jo melde dig ind i hans kult.

- Corax (som er fundamentalistisk ateist, og tror på at unge mennesker får
mere ud af en god uddannelse og en kæreste, end af at kommunikere med maden
på deres tallerkner).

Fra : Ebbe

Dato : 20-06-01 22:24

"Corax" <ccc44406@vip.cybercity-nospam.dk> skrev i en meddelelse:
> - Corax (som er fundamentalistisk ateist, og tror på at unge mennesker får
> mere ud af en god uddannelse og en kæreste, end af at kommunikere med
maden
> på deres tallerkner).

Jeg kan så lige nævne at jeg HAR en kæreste, er lige blevet færdig med 10
klasse(med gode karaktere), begynder på Gymnasiet og MGK(en højere musisk
uddannelse(klassisk guitarist)) til august.

Tak

Fra : Brian Nilsson

Dato : 24-06-01 20:40

Corax skrev:
"- Corax (som er fundamentalistisk ateist, og tror på at unge mennesker får
mere ud af en god uddannelse og en kæreste, end af at kommunikere med maden
på deres tallerkner)."

LOOL *G*

--
Clear Sky
Brian Nilsson - astrobn@yahoo.dk - Denmark

Fra : cludde

Dato : 20-06-01 16:00

Hej, Ebbe!

Det lyder da til, at du er ved at komme i gang med at åbne op for den
spirituelle verden.

Jeg skal da ikke bedømme, om du er skør eller ej...der er jo så mange i
denne verden,
der hører, ser og mærker alt muligt mærkeligt!

Jeg synes, du bare skal lade det komme til dig - men på et tidspunkt er der
nok en fare
for, det bliver for meget. I så tilfælde - og meget gerne før - synes jeg,
du skulle finde
nogle mennesker, der hvor du bor. Nogle du kan mødes med og udveksle
erfaringer med.

Dette er ikke et problem, hvis du vokser med opgaven. Men det føles rart at
have nogen
at tale med. Man har altid et eller andet, man gerne vil spørge om.

Et andet godt råd kunne være at skrive det hele ned. Det er godt at kunne
vende tilbage efter
en periode og læse "gamle oplevelser". Derved kan du også se hvor meget, du
har udviklet dig.

Skriv igen hvis du har mere!

cludde

Ebbe <ebbe@skummer.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gq4ph$5be$1@sunsite.dk...

Fra : Ebbe

Dato : 20-06-01 16:15

"cludde" <cludde@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vende tilbage efter
> en periode og læse "gamle oplevelser". Derved kan du også se hvor meget,

Tak

Fra : Tigeren

Dato : 20-06-01 21:43

Hej Ebbe

Jeg skal ikke kunne bedømme om det bare syner eller om du virkelig er ved at
åbne dig for nogle specielle evner. Men du kan da tage en kigger på
http://www.gjertrudberlon.dk/ der kan du sikkrt snakke med en som kan hjælpe
dig. Det kunne jo være at du er clairvoyant også kaldet "klarsyn". Så er det
bare med at få gang i evnerne.

Held & Lykke

Lasse (Reikimester)