Hvilken kakaomælk til en konkurrencesvømme~
Fra : Kim

Dato : 29-08-06 20:02

Læste lige her:
http://www.martialarts.dk/vis_emne.asp?id=9838&mode=

"kakaomælk indeholder 24% protein og 69% kulhydrater.
Hvilket skulle være den korrekte blanding efter hvad jeg
har fået at vide. En halv liter lige efter træning skulle være
den rigtige dosis..."

Sjovt nok, fik det samme at vide til forældremødet
i klubben af trænerne i sidst uge samt idag af en dame
oppe i vores datter fritidsklub.Så der må være noget om det.

Kan nogen her venligst anbefale en god kakaomælk min
10 årige datter kan have med når hun er til træning ?

Helst ikke med for mange tilsætningsstoffer.

Mvh Kim

Fra : Anonym skribent

Dato : 01-09-06 10:48

Kim <no@way.dk> skrev:
> Kan nogen her venligst anbefale en god kakaom?lk min
> 10 ?rige datter kan have med n?r hun er til tr?ning ?

Giv din datter noget ordentligt at spise, og ikke sukkervand.

Desuden optages kun ca. 10% af mælkeproteiner i kroppen, så de virker
næppe som proteintilskud.

Mvh. anonym(Martin Honore)

Fra : oz

Dato : 11-11-06 06:52