Vedr barsel HJÆLP
Fra : Pia

Dato : 29-08-06 08:17

Hej

Jeg er på barsel (min datter er 4 måneder) Jeg er blevet tilbudt et godt job
(studiejob af 8 timer om ugen), men med start nu.

Jeg er i et dillema. Jeg skal jo sige mit andet job (ligeledes studiejob af
8 timer om ugen) op (hvor jeg har barsel) for at tage det andet. Men hvad nu
hvis det andet job ikke er noget for mig, eller det viser sig at jeg ikke
kan overkomme det, så står jeg uden penge.

Er der nogen som kan hjælpe mig med hvordan reglerne er.
Og må jeg i det hele taget sige jobbet op under barsel? Og hvad med den
barsel jeg har tilgode?

Hjælp

Kh Pia