Andet multimedie
bentjuul 3670
Konvertere EPS-fil
Fra : SFJ

Dato : 29-08-06 08:16

Hej i NG,

Der skulle vel ikke være en her i gruppen der vil konvertere 2 EPS-filer
oprettet med CS2 (tror jeg) til AI version 8?
Der er tale om vektorgrafik.
Filerne skal blot åbnes > Export > Vælg AI ver. 8 og Gem.

Årsagen er at jeg 'kun' har CS og derfor ikke kan åbne filerne. Ved at gå
helt tilbage til version 8 er jeg 100% sikker på at kunne åbne dem.

Filerne ligger her: www.ide-sign.dk/uploads/EPStilAI.zip

De konverterede filer kan mailes til mig på infosnabelaide-signpunktumdk

På forhånd tak!

Søren F. Johansen
Idé-Sign.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 29-08-06 17:50

SFJ <info@ide-sign.dk> wrote:

> [...]
>
> Filerne ligger her: www.ide-sign.dk/uploads/EPStilAI.zip
>
> De konverterede filer kan mailes til mig på infosnabelaide-signpunktumdk

...........har sendt dig 5MB eps´er.......havde kun Distiller at gøre det
i......de er konverteret ti AI 8.....
M.

Fra : SFJ

Dato : 30-08-06 05:37

"Morten Lind" <forogefternavn@macintoshUDENINTOSH.com> skrev i en meddelelse

> ..........har sendt dig 5MB eps´er.......havde kun Distiller at gøre det
> i......de er konverteret ti AI 8.....

Jeg har brug for at filerne forbliver vektorgrafik...
Men tak for forsøget Morten.

MVH Søren

Fra : per christoffersen

Dato : 30-08-06 07:44

"SFJ" <info@ide-sign.dk> skrev i en meddelelse

> "Morten Lind" <forogefternavn@macintoshUDENINTOSH.com> skrev i en
> meddelelse

> Jeg har brug for at filerne forbliver vektorgrafik...

Det er de sikkert stadigvæk. Prøv at åbne PDF-en i Illustrator.

/Per

Fra : SFJ

Dato : 30-08-06 15:55

> ..........har sendt dig 5MB eps´er.......havde kun Distiller at gøre det
> i......de er konverteret ti AI 8.....

Hej igen,

Det var godt nok stadig vektor... Hvordan kan det lade sig gøre at få en
sort firkant på 27 x 27 cm, med en hvid tekst indeni, til at fylde 4MB ?
Samme fil fylder 380 KB i originalversionen?

Never mind - tak for hjælpen.

SFJ