Telefonsvarer og email program
Fra : Ukendt

Dato : 28-08-06 17:51

Jeg har brug for et program der kan modtage telefonbeskeder og email i et og
samme program. Jeg har et voice-modem men mangler noget software til at
samle det med.
Er der nogle gode bud?

/Brian

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 29-08-06 13:06

"Brian Kragskov" <news.inet.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og samme program. Jeg har et voice-modem men mangler noget software til at

Der findes formentlig nogle services på nettet hvor man får
telefonsvarerbeskeder sendt som mail.

Jeg bruger Beskedrobot fra TDC men jeg ved ikke om det stadig afsættes.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - outdated og trist

Fra : Flemming

Dato : 29-08-06 21:05

Brian Kragskov wrote:
> Jeg har brug for et program der kan modtage telefonbeskeder og email
> i et og samme program. Jeg har et voice-modem men mangler noget
> software til at samle det med.
> Er der nogle gode bud?

Jeg betaler Telsome 20kr/mdr for det + så meget andet. Det virker rigtigt
godt.

Mvh. Flemming