problem med telmore og ADSL
Fra : Bernhard Mogens Ege

Dato : 20-06-01 12:20

Jeg har TDC ADSL med router og er ikke i stand til at logge ind på
telmore's hjemmeside. IE5.5 giver mig DNS fejl (men kan fint ping'e
muchmore.telmore.dk). Framen med login prompten bliver da også servet
fra muchmore.telmore.dk.

Jeg har endda prøvet at installere Opera browseren uden at det hjalp
på mit problem. Den giver dog bedre fejlmeddelelser.

Min router er configureret til at lade al udefrakommende trafik gå
direkte til min pc (NAT).

Hvad er problemet? Er der et kendt problem med https forbindelser og
TDC Internet?

mvh Bernhard

Fra : Carsten Petersen

Dato : 21-06-01 23:44

sjovt har samme problem med min bærebar men ikke på min alm pc..samme adsl
linie...

Fra : Bernhard Mogens Ege

Dato : 22-06-01 12:53

> sjovt har samme problem med min bærebar men ikke på min alm pc..samme adsl
> linie...

Ok, det lyder godt nok som om der er et problem med min pc'er. Jeg kan
dog simpelthen ikke lure hvad problemet er.

https forbindelser til andre maskiner upåklageligt.

Bernhard