Hvordan sletter jeg gamle indlæg i gæstebo~
Fra : Britt Sanne Frederik~

Dato : 28-08-06 13:18

Jeg har lavet hjemmesiden www.bagge-mikk.dk i et
CMS-system(dynamic web) og har siden hen flyttet den over i
Frontpage. I den forbindelse har jeg lidt problemer med
gæstebogen. Jeg kan ikke finde ud af at slette de gamle indlæg
samt lave en velkomsthilsen.
Jeg vil gerne forbedre gæstebogen eller evt. lave en helt ny?
Nogle gode forslag?

mvh

Britt

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 01-09-06 14:55

Britt Sanne Frederiksen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> samt lave en velkomsthilsen.
> Jeg vil gerne forbedre gæstebogen eller evt. lave en helt ny?

Det kan du kun gøre online altså åben http://www.xx.dk og dernæst
fjerne den uønskede tekst. Hvis du gør det på dit eget c-drev
forsvinder al tekst - men rediger online.

Dette kan gøres på flere måder.