IE Service Pack KB918899 opdatering
Fra : Rado

Dato : 28-08-06 05:42

IE6 Service Pack KB918899 fra 06-07-25 har nogle bugs som kan få IE
til at crashe i forskellige sammenhænge (har selv haft en del
problemer med dette).

MS har nu udgivet en opdatering, der skulle løse problemerne:

http://support.microsoft.com/kb/918899

Jeg har ikke oplevet at autoopdatering har installeret den (i
Win2000), men måtte selv hente den via Windows Update, derfor denne
oplysning.

--
Rado

"Men are born ignorant, not stupid. They are made
stupid by education." - Bertrand Russell

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-06 07:55

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har ikke oplevet at autoopdatering har installeret den (i
> Win2000), men måtte selv hente den via Windows Update, derfor denne

Er det mig som ser forkert eller er det ikke nøjagtig den samme opdatering
een gang til ?

I øvrigt så laver kb918899 problemer i forhold til Active-X, et problem som
bliver ved med at optræde med jævne mellemrum ved nogle af de opdateringer
som onkel Bill udsender.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Rado

Dato : 28-08-06 12:28

On Mon, 28 Aug 2006 08:54:51 +0200, "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk>
wrote:

>"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Er det mig som ser forkert eller er det ikke nøjagtig den samme opdatering
>een gang til ?

Det er en såkaldt gen-release. Kig under "Kendte problemer":

"En ny version af sikkerhedsopdatering 918899 er i øjeblikket under
udvikling og vil blive udgivet til alle kunder med Microsoft Internet
Explorer 6 Service Pack 1 inden den 22. august 2006. Den nye
opdatering vil være tilgængelig på Microsoft Download Center og via
Windows Update. Kunder, som bruger en anden version af Internet
Explorer end Internet Explorer 6 Service Pack 1 sammen med en version
af Windows, påvirkes ikke af denne udgivelse og behøver ikke foretage
sig noget. Vi anbefaler, at kunder, som ikke har dette problem,
fortsat anvender sikkerhedsopdatering 918899 i deres miljøer for at
modtage beskyttelse til de problemer, der er dokumenteret i
sikkerhedsbulletin MS06-042. Kunder med dette problem skal anvende den
nye sikkerhedsopdatering, når den er tilgængelig.. Kunder, som vil
undgå problemet, indtil den nye sikkerhedsopdatering er tilgængelig,
kan anvende hotfix 923762."

Kig evt. også i microsoft.public.internetexplorer.general, søg på
subject KB918899, der har været en hel del diskussioner omkring den.

>I øvrigt så laver kb918899 problemer i forhold til Active-X, et problem som
>bliver ved med at optræde med jævne mellemrum ved nogle af de opdateringer
>som onkel Bill udsender.

Det er så muigvis rettet nu?