køb af barnevogn over nettet
Fra : Tanja Kristensen

Dato : 27-08-06 16:11

er der nogen der ved hvor man kan købe emmaljunga barnevogne( billigere end
danmark ), har prøvet at kigge lidt på sverige, men kan ikke helt finde frem
til det , kan ikke finde et sted hvor man se priser og købe,
mvh
tanja kristensen

Fra : Dorthe

Dato : 28-08-06 06:46

Tanja Kristensen skrev:
> [...]
> danmark ), har prøvet at kigge lidt på sverige, men kan ikke helt finde frem
> til det , kan ikke finde et sted hvor man se priser og købe,

Vi har kigget, og jeg tror ikke du får dem billigere andre steder. Det
er vist én af de varer (til småbørn) der koster det samme uanset hvor du
køber

/Dorthe

Fra : laksesko@hotmail.com

Dato : 28-08-06 17:33

Dorthe skrev:

> Vi har kigget, og jeg tror ikke du får dem billigere andre steder. Det
> er vist én af de varer (til småbørn) der koster det samme uanset hvor du
> køber
>
> /Dorthe

Lorte firma Ejot Danmark

http://www.ejot.dk/

Fra : Dorthe

Dato : 28-08-06 19:55

laksesko@hotmail.com skrev:

> Lorte firma Ejot Danmark
>
> http://www.ejot.dk/

Brokkerøv!!! Man må da håbe at ejot er dit eget firma, for du giver godt
nok ikke god reklame.

Fra : alten

Dato : 06-09-06 10:35

Emmaljunga forbyder forhandlerne at sælge deres vogne over nettet. De
forbyder også forhandlerne at give rabat. Men det kan man nu godt få
alligevel - nok ikke hos Baby Sam.

Vi fik 10% da vi bad om det. Man skal helst købe flere ting samtidigt.

mvh,
Henrik