DDR2 RAM på Asus A8N SLI Deluxe?
Fra : Snavox

Dato : 18-08-06 16:02

Hej.

Jeg vil opgradere mit system baseret på ovennævnte bundkort med en 3800+
dual core.

Jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg får noget ud af at udskifte min
nuværende RAM til DDR2 (regner i øvrigt med at gå fra 1 til 2 GB).

Venlig hilsen

Poul

Fra : Hans

Dato : 18-08-06 16:05

Snavox wrote:
> [...]
>
> Jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg får noget ud af at udskifte min
> nuværende RAM til DDR2 (regner i øvrigt med at gå fra 1 til 2 GB).

Det kan du ikke. DDR2 ram er ikke kompatibel med almindelig DDR ram.

Hans