Bundkort søges P4
Fra : Per JM Olsen

Dato : 16-08-06 22:45

Hej

Mit bundkort er stået af her til aften, så ville lige høre om der er nogen
derude der har et til at ligge de aligevel skal kyle ud?

Skal passe til en Pentium4 (socket478)
Har en 1.5 Ghz professor nu uden bund.lort

Bor i Støvring, Jylland nær aalborg - vil gerne betale for porto

--
Med Venlig Hilsen
Per Olsen

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 17-08-06 07:52

"Per JM Olsen" <perjmolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skal passe til en Pentium4 (socket478)
> Har en 1.5 Ghz professor nu uden bund.lort
>
> Bor i Støvring, Jylland nær aalborg - vil gerne betale for porto

Prøv hellere i dk.marked.privat.edb.intern

Fra : JK

Dato : 17-08-06 07:58

On Wed, 16 Aug 2006 23:44:35 +0200, "Per JM Olsen"
<perjmolsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Skal passe til en Pentium4 (socket478)
>Har en 1.5 Ghz professor nu uden bund.lort
>
>Bor i Støvring, Jylland nær aalborg - vil gerne betale for porto

Der er da bunker på www.edbpriser.dk

Vælg socket 478. Jeg ville vælge eet med intel 865 chipset. Der er
f.eks. asus og asrock.

http://www.demoshop.dk/page77.htm

Et gigabyte, med Intel chipset kan anbefales.

Du kan checke kortene på www.giga-byte.com

Bundkortene er vist helt nye. Jeg har købt meget hos dem.

mvh

John

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-08-06 11:24

Per JM Olsen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Mit bundkort er stået af her til aften, så ville lige høre om
> der er nogen derude der har et til at ligge de aligevel skal
> kyle ud?

Nu må handel ikke foregå i denne gruppe, så du bør nok prøve i
news:dk.marked.privat.edb.intern - der vil du nok have større
held

Jan