ASUS P4S800-MX SE problem
Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 15-08-06 20:40

Hejsa

Grubler over et problem....

Har haft ovenstående bundkort liggende i en periode. Og nu har jeg så smidt
det i et kabinet, og installeret WinXP, og div. drivere....

Men så kommer problemet, der kommer ingen lyd ud.
Har inst. den rigtige driver, er der noget galt med bundkortet eller hvad ?

Fra : Nicolai

Dato : 16-08-06 13:04

"Sønderbronx (6400)" <ingenmail@tak.dk> skrev i en meddelelse

> er der noget galt med bundkortet eller hvad ?

Ja.

Fra : sls\(2770\)

Dato : 16-08-06 22:04

> [...]
>
> Har haft ovenstående bundkort liggende i en periode. Og nu har jeg så
> smidt det i et kabinet, og installeret WinXP, og div. drivere....

Det er ikke slået fra i Bios?
Og du bruger den grønne udgang

Ellers slå det fra i bios, og smid et PCI lydkort i.

// Sid

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 17-08-06 08:08

Det er ikke slået fra i bios