Molex stik på bundkort?
Fra : Nicolai

Dato : 11-08-06 18:13

Tja, på mit bundkort fra Gigabyte, GA-965P-DS4, der sidder sgu et molex
stik. Og manualen siger ikke om dette stik skal have power fra PSU'en, men
hvorfor skulle det så ellers være der?

Så er det korrekt gættet, at det molex stik på bundkortet skal have power
fra PSU'en?

Nicolai

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 11-08-06 18:36

"Nicolai" <news2004@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvorfor skulle det så ellers være der?
>
> Så er det korrekt gættet, at det molex stik på bundkortet skal have power

Hvis du kigger på side 17 i din manual står det at det er til
PCI-E x 16 slots'ene.

Fra : Nicolai

Dato : 12-08-06 10:23

"Karl Erik Nielsen" <roedemor@nospam.gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du kigger på side 17 i din manual står det at det er til
> PCI-E x 16 slots'ene.

Ja, sørme ja. Jeg brugte den anden installationsvejledning som fulgte med.
Den anden var blevet væk i pap og papir.

Tak for hjælpen.

Nicolai

Fra : Nicolai

Dato : 12-08-06 23:57

"Karl Erik Nielsen" <roedemor@nospam.gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du kigger på side 17 i din manual står det at det er til
> PCI-E x 16 slots'ene.

Men selvom man ikke skal bruge ekstra strøm til den bus, så skader det vel
ikke at smide et stik i der eller ville det være dumt?

Nicolai

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 13-08-06 08:23

> [...]
>
> Men selvom man ikke skal bruge ekstra strøm til den bus, så skader det vel
> ikke at smide et stik i der eller ville det være dumt?

Det ville ikke være dumt at sætte stikket i.