DDR2 900 MHz i Asus P5W DH
Fra : DKJ

Dato : 07-08-06 16:24

Hej NG

Vil et Asus P5W DH kunne fungere med et Kingston HyperX 1 GB PC2-7200 ( 900
MHz) modul?

Manualen siger at bundkortet understøtter DDR2 800

/Daniel

Fra : claus b. p.

Dato : 09-08-06 08:37

"DKJ" <nej@jo> wrote in message
> [...]
> 900
> MHz) modul?
>
> Manualen siger at bundkortet understøtter DDR2 800

Under forudsætning af at Kingston klodsen er DDR2, så gør det ikke noget at
den er specificeret til 900MHz.

/Claus

Fra : Thorbjørn Spurre

Dato : 13-08-06 14:11

"claus b. p." <cbp33@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "DKJ" <nej@jo> wrote in message

> Under forudsætning af at Kingston klodsen er DDR2, så gør det ikke noget
> at den er specificeret til 900MHz.
>
> /Claus

Du skalbare være opmærksom at kortet somudgangspungt vil køre med 800MHz med
ramen med minder du for tæller den noget andet. så er det da meget muligt at
du kan overtale den til at køre en smule hurtiger.

Thorbjøen

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-06 14:25

Thorbjørn Spurre wrote:

> Du skalbare være opmærksom at kortet somudgangspungt vil køre med 800MHz med
> ramen med minder du for tæller den noget andet. så er det da meget muligt at
> du kan overtale den til at køre en smule hurtiger.

Det skal du ikke regne med... mit P5W DH kører det som PC4300 selvom det
er PC6400 RAM

--
Claus Albæk (kbh.)