defekt bundkort
Fra : JL med Liftmaster

Dato : 26-07-06 18:54

Jeg står her med en pc hvor bundkortet er defekt. Lytterne har næsten åbent
sig.
Jeg kan finde et tilsvarende bundkort til under 300. Men er der risiko for
at CPU'en også er død ?
Hvad siger jeres erfaring ?

Hilsen JL

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 26-07-06 19:32

> Hvad siger jeres erfaring ?

De gange jeg har prøvet det (4 gange efterhånden) er det kun bundkortet der
er stået af.

Thomas

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 26-07-06 21:00

"Thomas S. Iversen" <zensonic@zensonic.dk> skrev i en meddelelse

> De gange jeg har prøvet det (4 gange efterhånden) er det kun bundkortet
> der
> er stået af.
>
> Thomas
>
> --
Samme erfaring her.

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-06 22:40

"Karl Erik Nielsen" <roedemor@nospam.gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Thomas S. Iversen" <zensonic@zensonic.dk> skrev i en meddelelse

> Samme erfaring her.

Enig

mvh Ebbe

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-07-06 23:25

"JL med Liftmaster" <No_spamatall@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Jeg står her med en pc hvor bundkortet er defekt. Lytterne har næsten
> åbent sig.
> Jeg kan finde et tilsvarende bundkort til under 300. Men er der risiko
> for

Alternativt, hvis du har lyst kan du osse prøve blot at skifte lytterne.
Men tilsvarende lyder skam osse billigt nok.

--
Bjarke Andersen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 30-07-06 20:46

"JL med Liftmaster" <No_spamatall@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> åbent sig.
> Jeg kan finde et tilsvarende bundkort til under 300. Men er der risiko for

Jeg har skiftet en hel del boards på den konto på arbejdet - har aldrig
opdage det det har grillet CPU'en.
CPUer ekstremt hårdføre og meget svære at aflive

--
/Dennis
Der kun repræsenterer sig selv.