Afdækningsplade i kabinettet
Fra : Ukendt

Dato : 24-07-06 06:31

Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe men jeg vover pelsen alligevel.

Jeg skal bruge en smal afdækningsplade til at sætte ind som erstatning for
et PCI-kort som ikke længere er sat i og hvor der ikke skal sættes noget nyt
til, altså en afdækningsplade i kabinettet foran et tomt PCI-slot. Hvor får
jeg fat i sådan en henne ?

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 24-07-06 08:11

> [...]
> til, altså en afdækningsplade i kabinettet foran et tomt PCI-slot. Hvor får

Spørg din lokale Hardware pusher om han har en håndfuld til overs. Ellers
har jeg nok et par stykker eller 3 i 2720 Vanløse

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-06 08:41

"Thomas S. Iversen" <zensonic@zensonic.dk> skrev i en meddelelse

> Spørg din lokale Hardware pusher om han har en håndfuld til overs. Ellers
> har jeg nok et par stykker eller 3 i 2720 Vanløse

Jeg prøver lige først at forhøre mig inde i København, ellers må jeg lige
komme tilbage til dig. Jeg skal kun bruge et par stykker (en eller to).

Tak for info.

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 24-07-06 09:57

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse news:44c479a1$0$15786$14726298@news.sunsite.dk...
> Jeg prøver lige først at forhøre mig inde i København, ellers må jeg lige komme tilbage til dig. Jeg skal kun bruge et
> par stykker (en eller to).

Alternativt kan alt der kan fylde hullet vel bruges - f.eks. gaffatape,
det brugte jeg til nogle 80 mm blæserhuller så sent som i går.

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-06 00:53

"Morten Jørgensen" <mj_505@sol.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Alternativt kan alt der kan fylde hullet vel bruges - f.eks. gaffatape,
> det brugte jeg til nogle 80 mm blæserhuller så sent som i går.

Det bruger jeg også men jeg synes det ligner noget klamphug og selv om det
bagenden på computeren bryder jeg mig ikke om at det ser sådan ud.

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 25-07-06 10:15

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse news:44c55d49$0$15782$14726298@news.sunsite.dk...

> Det bruger jeg også men jeg synes det ligner noget klamphug og selv om det bagenden på computeren bryder jeg mig ikke
> om at det ser sådan ud.

Nej det gør jeg nu heller ikke, men i dette tilfælde var det skjult af
noget gitter, så det var ikke let at se.