Nyt Bundkort UPDATE (HANDL IKKE MED PC-HUS~
Fra : Simon Nielsen

Dato : 19-07-06 18:00

Hej NG

Jeg vil lige dele mine erfaringer.

I kan måske huske at jeg snakkede om at mit bundkort gik i stykker og
der ikke kom billede på skærmen, det var så mit bundkort og problemet
var at det stykke tape der sidder foran BIOS var faldet af så der var
kommet lys ind gennem den lille glasplade der sidder i sådan en BIOS.

Så der skal et nyt til.

Jeg bestilte et ABIT AS8 Guru bundkort hos PC-huset og fik at vide at de
ikke havde det fordi grossisten havde sendt det forkerte.

Jeg vælger så at skifte til et pentium system.

Derefter søger jeg lidt rundt og bestiller så et ASUS bundkort og en
Pentium D 805 CPU.

Efter jeg har bestilt det sæt står der på PC-Husets hjemmeside at første
ordre (ABIT kortet) er afsendt, det finder jeg dog lidt mærkeligt men
jeg tænker ikke mere over det, det kan jo være en fejl i deres system,
næste dag står der om begge ordrer at de er afsendt. Jeg venter derefter
længe på mine varer og skriver mange mails og ringer, men der er ingen
respons.

Jeg tjekker nu PC bank og ser han har trukket begge beløb både for det
han ikke havde hjemme men også for det andet. Han har dog ikke sendt
tingende. For det første er det ulovligt at trække pengene inden han
sender varerne og også at trække penge for noget han end ikke sender,
men kundeservicen er for det andet meget elendig.

Jeg vælger derfor at bestille et Asrock 775Dual-880Pro og en Pentium D
805 CPU hos PRC-Data som jeg har gode erfaringer med. Det kommer som
lovet næste dag og min computer kører nu helt perfekt.

Men sagen med PC-Huset er ikke slut. Jeg kontakter banken og sætter en
sag i gang, de vil sætte pengene til overførsel fra PC-Huset til min
konto igen, men vil lige vente for at han kan gøre indsigelse. Det
fortæller vi PC-Huset og kort efter kommer der en pakke til min dør der
kan ligne et bundkort. Jeg var ikke hjemme så jeg har ikke set selve
pakken, men kun det lille papir posten smider ind ad døren. Jeg aftaler
med banken at vi sender pakken tilbage så han ikke kan bevise at vi har
skrevet under på den.

Nu har jeg så lige fået en mail fra PC-Huset hvor han skriver en meget
"TRIST" besked efter vi har presset lidt på:

< Din mail er blevet sendt vidre i systemet men han som håntere det er >
< syg så jeg ved ik hvornår du høre fra ham >

> ----- Original Message ----- From: "Simon Nielsen" <post@siho.dk>

Dog er jeg vidende om (fra CVR registret) at PC-Huset er en enmands
virksomhed ejet af Tom Cortsen, så hans påskud om at det er blevet sendt
videre i systemet er bare en gang tom snak.

Så for mig virker det nu som en meget dårlig undskyldning for at han
ikke har styr på noget som helst.

Så min konklussion:
HANDL IKKE MED PC-HUSET.

Mvh
Simon

Fra : Jakob

Dato : 19-07-06 19:10

In article <44be6503$0$12700$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
news@siho.dk says...
> Så min konklussion:
> HANDL IKKE MED PC-HUSET.

OK, men der er vel ikke problemer i at få ført beløbet tilbage sålænge
der er brugt dankort til handlen ?

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Simon Nielsen

Dato : 19-07-06 19:13

Jakob skrev:
> In article <44be6503$0$12700$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
> news@siho.dk says...
>
> OK, men der er vel ikke problemer i at få ført beløbet tilbage sålænge
> der er brugt dankort til handlen ?

Nej det er jo netop det, men da det er dansk handel og det er noget jeg
har bestilt er der en lidt anden sagsbehandling.

Men det var nu bare for at sige det, endnu en dårlig erfaring med PC-Huset.

Mvh
Simon

Fra : Hans

Dato : 20-07-06 00:03

"Simon Nielsen" <news@siho.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> < Din mail er blevet sendt vidre i systemet men han som håntere det er >
> < syg så jeg ved ik hvornår du høre fra ham >

Mener du ikke enkeltmandsvirksomhed? Det har ikke noget med antal ansatte at
gøre, men med ejerskabet...

Fra : mk

Dato : 20-07-06 06:49

"Hans" <Hans@æøå.då> skrev i en meddelelse

> "Simon Nielsen" <news@siho.dk> skrev i en meddelelse

På CVR-registeret kan man læse at der er 0 ansatte.

mk