udskiftning af chipset køler på a8n sli-se~
Fra : danni plougmann

Dato : 15-07-06 10:48

nogen der har prøvet at skifte chipset køler på et asus a8n sli-se
den nuværende orginale asus chipset køler er ved at kradse af så jeg har
bestildt en
thermaltake extreme spirit north & south bridge cooler.

ved siden af den nuværende chipset køler sidder der en lille rund komponent
meget tæt på og jeg er bange for den kan sidde i vejen for den nye køler.

Nogen der har erfaringer med det.
har ledt på asus hp og diverse forums men kan ikke finde noget om det

/danni plougmann

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 15-07-06 10:56

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> den nye køler.
>
> Nogen der har erfaringer med det.
> har ledt på asus hp og diverse forums men kan ikke finde noget om det

Jeg syntes det var forholdsvist nemt. Udskiftede den fra start af med
Zalman ZM-NB47J på mit deluxe board.

--
Bjarke Andersen

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 15-07-06 14:59

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse news:Xns98017964FF99bjoegdk@130.225.247.90...
> "danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> crashed Echelon writing

> Jeg syntes det var forholdsvist nemt. Udskiftede den fra start af med
> Zalman ZM-NB47J på mit deluxe board.

Nu er det jo heller ikke den samme køler der tales om, så dine erfaringer
kan nok ikke bruges af Danni.