opdatere Nforce4 driver til 6.86 (Raid0)
Fra : Ukendt

Dato : 11-07-06 18:31

Hvordan gør jeg det ???

Jeg kører mit system i raid0 med 6.70 drivere

Hvis jeg skal opdatere til v. 6.86 - skal jeg iflg. Nvidia fjerne den gamle
driver først....

Men gør jeg det - kan jeg ikke boote, da jeg jo så mangler sata-driverne...

Go´dag mand økseskaft !!! Hvad havde de tænkt sig ???!!?

Hvordan løser i andre dette problem

Fra : Sune Storgaard

Dato : 11-07-06 23:45

Palle Johansen skrev:

> [...]
> gamle driver først....
>
> Men gør jeg det - kan jeg ikke boote, da jeg jo så mangler

Er du sikker ?

> Go´dag mand økseskaft !!! Hvad havde de tænkt sig ???!!?
>

> Hvordan løser i andre dette problem

Der er ikke noget problem.

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Fra : Hans

Dato : 12-07-06 01:57

Sune Storgaard wrote:

> Er du sikker ?

Helt klart. Hvis RAID- og/eller IDE-SW driverne afinstalleres er der dømt
BSOD ved næste opstart.

> Der er ikke noget problem.

Næh - Jeg har ikke oplevet problemer ved at installere nye nForce4 drivere
oveni de gamle. Til gengæld kan det ikke anbefales med grafikkortdrivere.

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-06 07:08

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.invaliDK> skrev i en meddelelse

> Er du sikker ?

Ja - du kan sgu da ikke boote i raid uden drivere ??!?!?

> Der er ikke noget problem.

Jo, det synes jo nok at det er... En pc er da sjovest hvis den kan boote