ny køler til mit chipset hvad kan i anbefa~
Fra : danni plougmann

Dato : 11-07-06 14:48

min chipset køler som køre med 6000rpm er begyndt at hyle og lyde som om den
er ved at være slidt i lejerne, bundkortet er et asus A8N-SLI-SE

hvad kan i anbefale af kølere til chipset helst så lydeløs som muligt.
jeg bruger ikke vandkøling

/danni p.

Fra : Claus Albæk

Dato : 11-07-06 15:16

danni plougmann wrote:
> [...]
> er ved at være slidt i lejerne, bundkortet er et asus A8N-SLI-SE
>
> hvad kan i anbefale af kølere til chipset helst så lydeløs som muligt.

Blue ICE II fra Coolermaster

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-07-06 15:37

danni plougmann wrote:
> [...]
> er ved at være slidt i lejerne, bundkortet er et asus A8N-SLI-SE
> hvad kan i anbefale af kølere til chipset helst så lydeløs som muligt.

Zalman's passive blå dims..

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-06 17:39

Hans Joergensen wrote:

> Zalman's passive blå dims..
>
> // Hans

Du ved ikke noget om airflow i hans maskine plus den varme vi har her i
landet pt. en passiv løsning til det chipset synes jeg er noget af en
satsning. Jeg har haft en model fra Coolermaster som ikke siger et kvæk,
kig efter deres blue ice model. den er selvsagt også i en lidt anden
prisklasse.

--
Claus Albæk (kbh.)