USB stik på bundkort
Fra : Dan Knudsen [2000]

Dato : 26-06-06 21:14

Jeg har en DELL og har købt en Chieftec Multi Card Reader med USB 2

Stikkene passer bare ikke ned noget sted på DELL bundkortet. Der sidder et
meget bredere stik som går hen til printpladen der sidder på fronten til
bla. de to udvendige USB stik og sikkert Powerknappen.

Kan det løses ?

På forhånd tak

Dan

Fra : co@ch [4130]

Dato : 27-06-06 06:55

"Dan Knudsen [2000]" <news@apart.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget bredere stik som går hen til printpladen der sidder på fronten til
> bla. de to udvendige USB stik og sikkert Powerknappen.

Ja, og den printplade opta'r sikkert de muligheder der er på bundkortet.
Det er muligt du så må vælge "pest eller kolera".

Har du en hjemmeside hvor du kan smide et billede af bundkortet, så bliver
det noget nemmere at hjælpe dig videre?

mvh
Bri@n