Bundkort Asus A7N8X De luxe
Fra : Mogens Kristensen

Dato : 26-06-06 15:25

Jeg har mistet lyden på min Microphone , den er død ,har prøvet med en ny
men det hjalp ikke og mic.test heller ikke. Vil det sige et nyt A7N8X Deluxe
bundkort eller er der nogen der måske kender problemet ?. Kan man evt.
isætte et nyt lydkort eller et grafikkort indeholdende lyd og grafik ?
Mvh Mogens Kristensen

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 26-06-06 17:09

Mogens Kristensen <kris@sydfynsmail.dk> skrev 2006-06-26:
> men det hjalp ikke og mic.test heller ikke. Vil det sige et nyt A7N8X Deluxe
> bundkort eller er der nogen der måske kender problemet ?. Kan man evt.

Det _kan_ være drivere/software, men når først det er udelukket og du
derfor slutter at microfon indgangen er død, så kan man "bare" stoppe et
lydkort i og disable det onboard der er. Det vil være langt hurtigere end at
skifte bundkort, geninstallere, osv, osv.

Thomas

Fra : Mogens Kristensen

Dato : 27-06-06 13:29

Tak til Thomas for assistancen , microfon indgangen må være død , men godt
jeg kan nøjes med et lydkort , hvad skal det være for et kort -- der er
mange muligheder at vælge imellem -- kan man også få et der har TV out på
ellers skal det bare kunne klare det samme som bundkortet har ydet.
Mvh mogens

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 27-06-06 18:19

> [...]
> mange muligheder at vælge imellem -- kan man også få et der har TV out på
> ellers skal det bare kunne klare det samme som bundkortet har ydet.

Normalt er grafik og lyd adskilt. Ethvert lydkort vil være lige så godt som
det du har nu. Et SoundBlaster audigy 2 eller 4 vil være et godt kort.

Thomas

Fra : Mogens Kristensen

Dato : 28-06-06 10:48

Tak for hjælpen , prøver med et Sound Blaster audigy , som foreslået , det
er rart med lidt assistance når man ikke selv er inde i sagen.