Ingen pasta?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-06-06 17:48

jeg har netop installeret en Athlon 64 3500+ på et asus bundkort for min far
og en ting er jeg i tvivl om.

der sad en beskyttende plasticskærm på heatsinken og på undersiden af den et
stykke hvidt 'tape' - er det pastaen der bare sidder der i næsten fast form?
(jeg rørte det lidt med fingeren og mit aftryk kunne anes) - det havde ca.
samme størrelse som cpu'en så det gik jeg ud fra og påførte ikke yderligere
materiale. Er det korrekt?
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 21-06-06 21:00

> [...]
> størrelse som cpu'en så det gik jeg ud fra og påførte ikke yderligere materiale. Er det korrekt?

Ja det er det - det er faktisk det eneste du må bruge iflg. AMD.
Jeg bruger godt nok selv pasta.

Fra : SKOVTROLDEN

Dato : 21-06-06 21:07

Hej
ja der er rigtigt det er pasta
og der skal ikke andet på
M.Merrild

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-06-06 16:46

Tak for svar - maskinen kører osse perfekt

Fra : Nicolai

Dato : 22-06-06 19:53

"SKOVTROLDEN" <skovtrolden@nrdc.dk> wrote in message
> Hej
> ja der er rigtigt det er pasta
> og der skal ikke andet på
> M.Merrild

Det er jo nok ikke pasta, men AMD's kølepads.

Nicolai