Hjælp til Soltek sl-75MRN
Fra : Willy Nielsen

Dato : 14-06-06 15:47

Hej jeg har et soltek sl-75mrn bund kort....

Det har noget med skærmkorte, det laver små felter i ikoner og faven er
Violet....

er der en som ved hvordan man løser det
jeg har dev nyste driver

jeg har også prøve at sætte et skærm kort i agp porten men den forsæter med
at køre på det onbort skærmkort, hvordan kopler man det fra ????

Hilsen Willy

Fra : GK

Dato : 24-08-06 20:43

måske du skal slå det fra i bios