Onboard Lyd...?
Fra : Michael

Dato : 08-06-06 12:14

Hej allesammen...

Jeg har et Intel Desktop D865PERL bundkort.
Mit problem er udgangen fra lydkortet. Lyden sendes forkert ud til mit
headset... Altså det der skulle være højre kommer i venstre og omvent...Kan
man ændre det...?
Eller er det en fejl på bundkortet...?

Hilsen Michael

Fra : Michael

Dato : 10-06-06 18:46

Har fundet ud af det.... man skal pille alt hvad der hedder frontaudiostik
fra og sætte et par jumpere i.... Hvor latterligt er det...