CSS: Vertical boks fylder ikke det hele ve~
Fra : paradise_lost

Dato : 26-08-06 15:44

Hej

Jeg har en vertical boks i venstre side som sat til 100% og når
siden åbnes så fylder den også 100%. Men hvis indholdet ved siden
af den vertical boks ikke kan være på skærmen uden scroll, så når
jeg scroller ned så "følger" boksen ikke med.

Nogen der ved hvorfor??

Kode:

#left{
position:absolute;
top:0px;
left:5px;
width: 155px;
height: 100%;
background-color:#8fbee8;
z-index:1;
}

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-06 16:19

"paradise_lost" <mail@power-up.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> af den vertical boks ikke kan være på skærmen uden scroll, så når
> jeg scroller ned så "følger" boksen ikke med.

100% af hvad? af sidens længde? af browservinduet? Med andre ord kan
browseren ikke forholde sig til hvad de 100% er. Prøv derfor at sætte højden
på html og body til 100%

sådan her

html, body { height: 100%; }

> Kode: