?
Fra : new@one

Dato : 26-08-06 13:44

Hej alle sammen.
Kan nogen fortælle mig hvordan det kan lade sig gøre,at et emne
diskuteret her i forum pludselig ligger til frit læse på Google dk.
altså hele molevitten. ?
Mvh Dennis

Fra : Holst

Dato : 26-08-06 14:07

new@one wrote:

> Kan nogen fortælle mig hvordan det kan lade sig gøre,at et emne
> diskuteret her i forum pludselig ligger til frit læse på Google dk.
> altså hele molevitten. ?

Fordi dette er Usenet, og det er et frit tilgængeligt forum. Du kan
finde det meste af Usenet på http://groups.google.com

Fra : new@one

Dato : 26-08-06 14:13

Holst wrote:

> Fordi dette er Usenet, og det er et frit tilgængeligt forum. Du kan
> finde det meste af Usenet på http://groups.google.com

Nåh okay var bare lige i tvivl der. Men indslaget de viser omhandler
at jeg søger folk, men jeg har fået nyt firma nummer så hvordan
retter mand det ?

Fra : Holst

Dato : 26-08-06 14:29

new@one wrote:

> Nåh okay var bare lige i tvivl der. Men indslaget de viser omhandler
> at jeg søger folk, men jeg har fået nyt firma nummer så hvordan
> retter mand det ?

Poster et ny indlæg i samme tråd. Og eventuelt poster et tilsvarende
indlæg i en helt ny tråd også.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 27-08-06 08:06

"new@one" <D.berg@webspeed.dk> wrote in message

> Nåh okay var bare lige i tvivl der. Men indslaget de viser omhandler
> at jeg søger folk, men jeg har fået nyt firma nummer så hvordan
> retter mand det ?

Du poster et nyt i dk.opslag.stillinger - ikke i dk.erhverv.
Regn ikke med at nogen søger job via nyhedsgrupper på google fra gamle
indlæg.

hilsen
Uffe