Struernet
Fra : fiddo

Dato : 26-08-06 12:37

Hejsa

Jeg skriver fordi jeg overvejer at skifte internet udbyder og jeg er faldet
over Struernet, så jeg vil høre om der er nogen der har noget erfaring med
dem som internet udbyder ??

Fiddo

Fra : Morten Dueholm

Dato : 27-08-06 10:56

fiddo wrote:
> Jeg skriver fordi jeg overvejer at skifte internet udbyder og jeg er faldet
> over Struernet, så jeg vil høre om der er nogen der har noget erfaring med
> dem som internet udbyder ??

Jeg har haft ADSL hos struer.net i knap tre år og er godt tilfreds med
det. Ingen nævneværdige udfald/tekniske problemer. De tilbyder dog
ikke adgang til Usenet.

M.v.h.
Morten Dueholm, Viborg

Fra : Morten Bowman

Dato : 27-08-06 22:31

On Sun, 27 Aug 2006 11:55:43 +0200, Morten Dueholm <mdd@get2net.dk> wrote:

>Jeg har haft ADSL hos struer.net i knap tre år og er godt tilfreds med
>det. Ingen nævneværdige udfald/tekniske problemer. De tilbyder dog
>ikke adgang til Usenet.

Jeg var overordentlig tilfreds. Deres spam og virus beskyttelse er i top.
Den generelle service ligeså.
Det er dyrere end andre udbydere, men det er pengene værd.

Fra : Heine Christensen

Dato : 28-08-06 22:21

Hej

"fiddo" <fiddovilhavdevand@NULSPAM.HELVEDE> skrev i en meddelelse

> Jeg skriver fordi jeg overvejer at skifte internet udbyder og jeg er
> faldet over Struernet, så jeg vil høre om der er nogen der har noget
> erfaring med dem som internet udbyder ??

Jeg havde dem i godt 9 mdr.
De var billigere end CC var dengang, men jeg oplevede et par gange at
forbindelsen fra Struer.net til omverdenen smuttede... Jeg synes ikke de var
alt for hurtige til at få fejlene udbedret.

Så jeg er i dag tilbage ved CyberCity igen.

Et stort plus ved Struer.net er dog at deres PPPoA modem kan bridges uden
videre, således at du kan sætte en hvilken som helst Ethernet-Ethernet
router på....

Alt i alt, så er det en udemærket opkobling de kan tilbyde, om jeg var
speciel uheldig ved jeg ikke. Jeg har en kollega der stadig har dem, han er
godt tilfreds, og hjar ikke oplevet de samme udfald, men han bruger heller
ikke hans linje så meget.

HC