ringetoner til motorola
Fra : Flemming

Dato : 20-06-01 10:25

Hvor på Internettet kan man finde sms-sendte ringetoner til motorola.
Jeg har lige fået en af de der 100kroners talkabouter.
Flemming

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 20-06-01 10:32

"Flemming" <flemming@hotmail.com> wrote in news:9gpq2v$kp1$1
@news.inet.tele.dk:

> Hvor på Internettet kan man finde sms-sendte ringetoner til motorola.

Kan man SMS sende ringetoner til Motorola?

> Jeg har lige fået en af de der 100kroners talkabouter.

Talkabouter. hvad er det for en selskab?

/bm

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-06-01 11:35

Boris Mathiasen skrev:

>Talkabouter. hvad er det for en selskab?

Det er ikke et selskab, det er en af Motorolas serier der hedder sådan
:) Ligsom Alcatel OneTouch f.eks.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 20-06-01 12:00

Lasse Hedegaard skrev i news:i2v0jt0ppn92a52o5nq9ab2fhpnuvl87g4
@news.inet.tele.dk:

> Det er ikke et selskab, det er en af Motorolas serier der hedder sådan
>:) Ligsom Alcatel OneTouch f.eks.

Okay men mener du at man kan sende ringetoner til denne som SMS, jeg har
aldrig hørt om det;-(

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-06-01 12:58

Boris Mathiasen skrev:

>Okay men mener du at man kan sende ringetoner til denne som SMS, jeg har
>aldrig hørt om det;-(

Jeg har ikke rigtig beskæftiget mig med Motorola - jeg ved det ikke.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Flemming

Dato : 20-06-01 13:57

> Okay men mener du at man kan sende ringetoner til denne som SMS, jeg har
> aldrig hørt om det;-(
På min telefon motorola T2288 har man mulighed for at komponere en
ringetone, når man har gjort det kan man sende den som sms. Jeg prøvede at
sende til mig selv, og fik mulighed for at gemme, afspille eller slette.
konklusion; man kan godt sende ringetoner som sms.
Spørgsmålet er stadig om der findes nogen på nettet som tilbyder
færdigkomponerede ringetoner.

Flemming

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 20-06-01 18:38

Flemming skrev:

> [...]
> slette. konklusion; man kan godt sende ringetoner som sms.
> Spørgsmålet er stadig om der findes nogen på nettet som tilbyder

Det er der, en hurtig søgning på kvasir.dk gav mig:
http://www.sidene.no/sms/ringetoner/ringetoner_motorola.htm og så må man jo
sige at det kan man, men hvad med på dansk?

/bm