Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
NREs OTDer
Fra : Ole Larsen

Dato : 12-08-06 21:52

Insendes nu, se dk.admin.
Aner ikke om det er for sent at gøre indsigelser
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, aug. 2006

Fra : AS

Dato : 12-08-06 22:38

Fra : Leif Langgaard

Dato : 13-08-06 08:49

> Insendes nu, se dk.admin.
> Aner ikke om det er for sent at gøre indsigelser

Det skulle ikke være nødvendigt med flere indsigelser, niels kører sit eget
løb, som sidst han fik skrottet et OTD anbefalede jeg ham at gå i dialog med
de øvrige brugere af grupperne, men det vil han ikke, såååååååå.

Men i styregruppen sidder der kvikke folk, de kan vel se at forslagene ikke
er gennemtænkt (af nogen der kan tænke).

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-08-06 09:04

Ole Larsen wrote:

> Insendes nu, se dk.admin.
> Aner ikke om det er for sent at gøre indsigelser

OTD'erne er tidligere annonceret her i fotogrupperne, så dine indlæg er
meget off-topic, og i dine kommentarer til mine afsluttende indlæg
skriver du, at du har fremsat langt bedre forslag, så det må vel være
godt nok...

FUT...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole Larsen

Dato : 13-08-06 10:42

Niels Riis Ebbesen skrev:

> [...]
> meget off-topic, og i dine kommentarer til mine afsluttende indlæg
> skriver du, at du har fremsat langt bedre forslag, så det må vel være

Jeg har ikke skrevet at JEG har fremsat......Skal der navn på, må det
blive Bertel.

FUT-TØF