Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kommer der en afløser for Canon EOS 350
Fra : Clevin

Dato : 12-08-06 14:07

Hej,

Nu da Nikon er kommet med D80, er der så nogen der ved om Canon også
laver en opgradering af deres EOS 350D. Jeg er ved at se på kamera, men
gider ikke købe et EOS 350D hvis der kommer en ny version om nogle
måneder. Jeg har kigget på Canon's hjemmeside, men der kan jeg ikke se
at der skulle være nye versioner på vej. Er der nogen som ved noget det?

Mvh Clevin

Fra : Brian Lund

Dato : 12-08-06 14:51

> [...]
> måneder. Jeg har kigget på Canon's hjemmeside, men der kan jeg ikke se
> at der skulle være nye versioner på vej. Er der nogen som ved noget det?

Canon har mere eller mindre en "18 mdrs regel", de udgiver altså ofte en
afløser til deres kamera ca. 18 mdr efter!
Om der kommer en afløser kan der vel ikke være nogen tvivl om!? Og hvis de
gør som vanligt bør det udkomme i dette efterår!

Brian

Fra : Clevin

Dato : 12-08-06 15:40

Brian Lund wrote:

> [...]
> Om der kommer en afløser kan der vel ikke være nogen tvivl om!? Og hvis de
> gør som vanligt bør det udkomme i dette efterår!

Tak for svaret. Jeg venter og ser hvad der byder sig hen på efteråret!

Fra : Claria

Dato : 12-08-06 18:44

"Clevin" <clevin.penguin@yahoo.com> wrote in message

> Tak for svaret. Jeg venter og ser hvad der byder sig hen på efteråret!

Om ca. 14 dage sker der noget i Canon Regi.
Altså fra slutningen af august måned og hele september vil Canon frigive de
modeller som de har med på Photokina 2006.

Claudia

Fra : jesper outzen

Dato : 13-08-06 10:19

Clevin wrote:

Tak for svaret. Jeg venter og ser hvad der byder sig hen på efteråret!
Jeg tror ikke du kommer til at vente så længe for der går rygter om at
Canon kommer med noget nyt den 24. august.
jesper o

Fra : Gert Medom

Dato : 13-08-06 12:12

"jesper outzen" <jesper@spamhulfoto.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg tror ikke du kommer til at vente så længe for der går rygter om at
> Canon kommer med noget nyt den 24. august.

Hvad er det for rygter??

// Gert

Fra : ;o\)-max-

Dato : 13-08-06 12:44

"Gert Medom"
> "jesper outzen"

> Hvad er det for rygter??
>
> // Gert

Who cares tag til Køln i næste måned og se
hvad der kommer.. -max-
http://www.koelnmesse.de/wEnglisch/photokina/