Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon Coolpix S5 brugermanual ønskes
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 12-08-06 12:39

Hej,

Har købt et Nikon Coolpix S5 i Bangkok, da jeg mistede mit Canon Ixus.

Desværre medfølgede kun brugermanual på Japansk

Fik at vide i butikken at Nikon var verdensomspændende mht. support.

Jeg har nu snakket med Nikon DK for at få downloaded en Dansk eller engelsk
brugermanual.

Det kan man imidlertid ikke, da produktet skal være registreret før dette
kan ske. Man kan dog ikke registrere produkter købt udenfor EU i Nikon's EU
system (Nikon er delt op i 3 verdemsområder), så det kan jeg ikke få lov
til.

*-*
Skulle der mon være nogle der ligger inde med en sådan dansk eller engelsk
manual - eller har et link til, hvor den kan downloades (tysk, svensk eller
norsk manual kan også gå an) ?
*-*

Nikon EU support samt den danske support var ikke til megen hjælp ......

PS! Kameraet koster ca. det samme der som herhjemme

På forhånd tak
Dennis

Fra : ;o\)-max-

Dato : 12-08-06 12:51

"Dennis Pedersen" <DennisP@Bellaluna.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nikon EU support samt den danske support var ikke til megen hjælp ......
>
> PS! Kameraet koster ca. det samme der som herhjemme

Sikke et link, men det sku være den engelske manual. -max-

http://support.nikontech.com/cgi-bin/nikonusa.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=13934&p_
created=1143215407&p_sid=r9Si1Uei&p_accessibility=0&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPSZwX3NvcnRfYnk9Jn
BfZ3JpZHNvcnQ9JnBfcm93X2NudD00JnBfcHJvZHM9MSwyMjMmcF9jYXRzPTE4NyZwX3B2PTIuMjIzJnBfY3Y9MS4x
ODcmcF9zZWFyY2hfdHlwZT1hbnN3ZXJzLnNlYXJjaF9ubCZwX3BhZ2U9MQ**&p_li=&p_topview=1

Fra : ;o\)-max-

Dato : 12-08-06 12:53

"-max-" <max@b

> "Dennis Pedersen"

Den er vidst bedre..-max-
http://www.nikonusa.com/pdf/manuals/tnirp/S5_en.pdf

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 12-08-06 13:20

"-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ODcmcF9zZWFyY2hfdHlwZT1hbnN3ZXJzLnNlYXJjaF9ubCZwX3BhZ2U9MQ**&p_li=&p_topview=1

Wow - tak - Brugte +2 timer med Nikon Europa (via mail's) samt den danske
support (tlf. med en svensker) i går uden resultat.

Kameraet har kun 2 sprog - Engelsk og Japansk - kan man downloade flere
sprog - jeg læste at der også findes danske menuer (for børnenes skyld) ?
ellers nøjes jeg bare med den engelske.

hilsen
Dennis

Fra : ;o\)-max-

Dato : 12-08-06 13:39

"Dennis Pedersen"
> [...]
>
> Kameraet har kun 2 sprog - Engelsk og Japansk - kan man downloade flere
> sprog - jeg læste at der også findes danske menuer (for børnenes skyld) ?

Hehe - svenskere, hva skal man sige.. Børnene tager ikke skade
af at lære lidt teknisk engelsk - imo er det en fordel de lærer det
nu mens de er små, i voksen verden er det næsten en nødvendighed.
-max-

Fra : Anders Houmark

Dato : 12-08-06 18:28

-max- wrote:

> Hehe - svenskere, hva skal man sige..

Sådan er det desværre i dag.. Det er ret ofte når man ringer til Nikon, at
man kommer i gennem til en svensk medarbejder.. Det skal dog siges, at de er
udmærkede at tale med, og stort set ved det samme som de danske.. Desværre
er det bare ikke altid jeg lige er så god til at forstå svensk, slet ikke
når det er via telefonen, det er lettere når man ser personen samtidig.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : AS

Dato : 12-08-06 19:26

"Anders Houmark" <sunsitenews@andersh.dk> wrote in message

> [...]
> er det bare ikke altid jeg lige er så god til at forstå svensk, slet ikke
> når det er via telefonen, det er lettere når man ser personen samtidig.

For mig går det bedre, hvis jeg taler engelsk med dem

Fra : AS

Dato : 12-08-06 12:57

"Dennis Pedersen" <DennisP@Bellaluna.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Har købt et Nikon Coolpix S5 i Bangkok, da jeg mistede mit Canon Ixus.
>
> Desværre medfølgede kun brugermanual på Japansk

Er du sikker?