Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lensflair.dk - et nyt blog-magasin om digi~
Fra : lensflair.dk@gmail.c~

Dato : 10-08-06 11:40

Vi er nogle stykker, der har startet en ny weblog om digital foto på
http://lensflair.dk/.

Vi startede for 3 uger siden, og nu har vi fået skrevet nok til at man
kan se retningen og stilen.

Men vi vil meget gerne høre fra jeg om hvad I gerne vil høre mere om.

Stop forbi (http://lensflair.dk/)
læs vores how-tos (http://lensflair.dk/index.php?tag=how-to),
fortæl os om dit kamera (http://lensflair.dk/index.php?tag=survey),
abonner pr. RSS (feed:http://lensflair.dk/?feed=rss2),
og send os dine tips (http://lensflair.dk/?p=32).

Vi håber I vil være med.

//Lars Pind

Fra : Lindkold

Dato : 10-08-06 12:10

<lensflair.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
Vi er nogle stykker, der har startet en ny weblog om digital foto på
http://lensflair.dk/.

Hører ikke til her.

Dit indlæg hører til i dk.internet.webdesign.ris+ros

Lindkold

Fra : lensflair.dk@gmail.c~

Dato : 10-08-06 12:18

Hej Linkold

Det var ikke lige designfeedback, vi havde tænkt os. :)

Vi håber at kunne bidrage med noget nyttigt til og med andre
foto-entusiaster som os selv.

//Lars

Fra : Christopher Stein

Dato : 10-08-06 12:59

> [...]
> kan se retningen og stilen.
>
> Men vi vil meget gerne høre fra jeg om hvad I gerne vil høre mere om.

Hey lars..

godt initiativ..

Har dog en enkelt kommentar, da jeg ikke ved om det er fortsætligt.. men
det hedder da: lens flare.. :)

Fra : Ole Larsen

Dato : 10-08-06 13:04

Christopher Stein skrev:

> Har dog en enkelt kommentar, da jeg ikke ved om det er fortsætligt.. men
> det hedder da: lens flare.. :)

Spiller på ordene flare/at have flair for? Det er et fremmedord for det?
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, aug. 2006

Fra : lensflair.dk@gmail.c~

Dato : 10-08-06 14:11

Ja, Ole har ret, det er et ordspil, flair for linser vs. lens flare
(http://en.wikipedia.org/wiki/Lensflare).

//Lars

Fra : Christopher Stein

Dato : 11-08-06 07:27

> Ja, Ole har ret, det er et ordspil, flair for linser vs. lens flare
> (http://en.wikipedia.org/wiki/Lensflare).
>
> //Lars

Ah.. på den måde.. :)