Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photoshop Elements 2
Fra : Jesper

Dato : 09-08-06 08:30

Hej.

Jeg kører i dag "kun" med PS Elements 2 og kunne da godt tænke med at
opgradere til noget mere tidssvarende - hvilken udgave vil I foreslå og hvor
køber jeg den?

Jeg har ikke den store erfaring i at benytte PS, men kan se, at der findes
sider som beskrive,r hvordan man benytter programmet, men kan så også se, at
min udgave er alt for gammel, idet jeg slet ikke har alle de funktioner, som
der henvises til...

mvh

Jesper.

Fra : Asle Bjerva

Dato : 09-08-06 08:44

Jesper wrote:
> [...]
> så også se, at min udgave er alt for gammel, idet jeg slet ikke har
> alle de funktioner, som der henvises til...

Da er det jo nærliggende å oppgradere til PhotoShop Elements 4.
Det finnes en nedlastbar oppgradering fra Adobe til DKK 544,50.
--
Asle Bjerva, Oslo
E-post: asle.bjerva.at.oslo.online.no

Fra : Bruno Svendsen

Dato : 09-08-06 10:56

Gå ind på http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=195010
hilsen Bruno

:44d98f0d$0$3482$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-08-06 22:37

Bruno Svendsen wrote:
> Gå ind på http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=195010

Jeg tror nu, at Jesper benytter Windows og ikke en Mac.
Hvis han har en fuld version, kan man sikkert købe en opgradering
som Asle skriver.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : emj

Dato : 10-08-06 23:10

Mikael Nørrelund Andersen skrev:

>Hvis han har en fuld version, kan man sikkert købe en opgradering
>som Asle skriver.

Nej, det kan man ikke. Man må luske op med de sølle 500 kr som den nye
version koster.
Hilsen emj

Fra : Asle Bjerva

Dato : 11-08-06 09:27

emj wrote:

> Nej, det kan man ikke. Man må luske op med de sølle 500 kr som den nye
> version koster.
> Hilsen emj

Man kan oppgradere direkte hos Adobe til versjon 4 for et par hundre mindre
enn det fullversjonen koster.
Man kan oppgradere fra nær sagt alle tidligere versjoner av Photoshop.
Det kan hende at man kan få kjøpt PSE4 billigere i en butikk enn direkte hos
Adobe, men det krever selvsagt litt leting / søking.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 12-08-06 01:05

Asle Bjerva wrote:
> Man kan oppgradere direkte hos Adobe til versjon 4 for et par
> hundre mindre enn det fullversjonen koster.

Den fulde version kan også købes i butik:

Og opgraderingen her:

Prøv at se den lille forskel i pris, det er underligt hva'?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund