Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Webgalleri - automatisk slideshow fra give~
Fra : Jan Holm

Dato : 08-08-06 11:54

Hej

Jeg har en ide om at lave noget nemt mht et lille webgalleri. Jeg vil
lave noget nemt, dvs et slideshow der skifter mellem billederne fra
en given folder. Tricket skulle så være at når jeg smed en nyt billede
i den mappe, så skulle det automatisk indgå i sliden.

Er dettte muligt, evt hvordan ?

Mvh
Jan Holm

Fra : Prasit Champasak

Dato : 08-08-06 14:27

iFoto men uden slideshow.
http://ifoto.ireans.com/

mvh.
prasit

Fra : Jan Holm

Dato : 08-08-06 16:07

"Prasit Champasak" <prasit@webspeed-.dk> wrote
> iFoto men uden slideshow.
> http://ifoto.ireans.com/

Ser spændende ud, men det er godt nok sløvt. Ved du om det er den server
det ligger på eller selve koden der gør det ?

Mvh
Jan Holm

Fra : Prasit Champasak

Dato : 08-08-06 16:45

Det er selve kode der gør det.
Jeg bruger ifot her: http://3i3.org/photo/

mvh.
prasit

Fra : Is

Dato : 08-08-06 21:14

"Jan Holm" <nospam@tia.blabla> skrev i en meddelelse
> "Prasit Champasak" <prasit@webspeed-.dk> wrote

Jeg er nylig begyndt at anvende ListPics.

http://www.iisworks.com/listpics/

prøv demoen

eller kig på min http://dch-haslev.dk/listpics.asp

Det kræver lidt instalation på server - så det skal du tjekke med dit
webhotel - og så skal det være en windows server.

Drillede mig noget i starten - men når først den køre, så er den meget nem.
Du smider bare billedfilen i den ønskede mappe, så ordner den selv resten.

Erik Isager

Fra : Jan Holm

Dato : 08-08-06 16:21

Fandt lige selv denne her - bruger dog flash, men hva'

http://www.airtightinteractive.com/simpleviewer/

Mvh
Jan Holm

Fra : Prasit Champasak