Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
zoom browser
Fra : baskholm@gmail.com

Dato : 07-08-06 20:13

Da jeg geninstallerede windows på c:\, forsvandt min zoom browser (til
mit Canon kamara), og jeg har forlist disketten, så nu kan jeg ikke
længere overføre billeder fra kamara til pc - ser det ud til.

Men er der en løsning på problemet? Sæfæli er der det, men hvordan
gør jeg?

Børge

Fra : .J.S...

Dato : 07-08-06 20:56

<baskholm@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Er lidt usikker på om det et komplet program eller kun updates man kan
downloade her, men prøv ...
http://software.canon-europe.com/

Du skal nok også have WIA driveren, så burde du i hvert fald kunne se
kameraet som en disk.

mvh/JS

Fra : E.M.

Dato : 08-08-06 06:42

[...]

Den nemmeste måde at løse problemet på, er at anskaffe en kortlæser.

Mvh. E.M.

Fra : Hans

Dato : 08-08-06 07:39

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gør jeg?
>
> Børge
>

> Den nemmeste måde at løse problemet på, er at anskaffe en kortlæser.

Ved du, hvad zoombrowser er? Kan kortlæseren konvertere fra Canons
RAW-formater til JPG? Næppe...

Fra : Ole Larsen

Dato : 08-08-06 07:43

Hans skrev:
> "E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Ved du, hvad zoombrowser er? Kan kortlæseren konvertere fra Canons
> RAW-formater til JPG? Næppe...

Spørgsmålet går på at overføre billeder til PC og det kan en kortlæser
eller et usb kabel klare uden Zoom Browser

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, aug. 2006

Fra : Max

Dato : 08-08-06 09:42

Hej

> Spørgsmålet går på at overføre billeder til PC og det kan en kortlæser
> eller et usb kabel klare uden Zoom Browser

Hvis nu der et et IXUS type kamera, ja så ligger billederne i JPG
på kortet og kan fint læses med en kortlæser, men man skal
have noget Canon software for at bruge USB, IXUS dukker
nemlig IKKE op som drev ved tilslutning.

Mvh Max

Fra : Ole Larsen

Dato : 08-08-06 12:28

Max skrev:
> [...]
> have noget Canon software for at bruge USB, IXUS dukker
> nemlig IKKE op som drev ved tilslutning.

Så melder jeg pas - de Powershot A og S jeg kender gør

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 08-08-06 16:51

> Så melder jeg pas - de Powershot A og S jeg kender gør

Ja, og Powershot S50 gør også.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Is

Dato : 08-08-06 21:19

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969@hotmailNOMORESPAM.com> skrev i en meddelelse

> "Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Ja, og Powershot S50 gør også.

Ixus 400 gør også hos mig !

Canon 20D gør også.

Erik Isager

Fra : HKJ

Dato : 08-08-06 21:12

Max wrote:
> men man skal
> have noget Canon software for at bruge USB, IXUS dukker
> nemlig IKKE op som drev ved tilslutning.

Det har mit IXUS ikke hørt om, jeg har brugt det på flere PC'er, uden at
installere software.

Fra : E.M.

Dato : 08-08-06 08:12

> Ved du, hvad zoombrowser er? Kan kortlæseren konvertere fra Canons
> RAW-formater til JPG? Næppe...

Fulgte Canon Digital Photo Professionel ikke med til kameraet?

Mvh. E.M.

Fra : Max

Dato : 08-08-06 09:37

Hej Børge

> Men er der en løsning på problemet? Sæfæli er der det, men hvordan
> gør jeg?

Hvad hedder dit kamera ?

Mvh Max