Musse logo kan ikke forsvinde
Fra : Henrik

Dato : 20-06-01 10:30

Hejsa

Jeg ved ikke om det er den helt rigtige gruppe, men jeg prøver alligevel..

Jeg har lige installeret den nyeste driver fra Logitech. Den fungere også
ok, men jeg kan ikke få det (forbandede) logo nede ved klokken væk.. Selv om
jeg vælger, at den ikke skal vise den, kommer den bare næste gang jeg
genstarter..

Er der ikke andre med samme problem???

Er der evt. en løsning?

M.v.h.

Henrik

Fra : SA

Dato : 20-06-01 10:43

samme problem her - venter spændt på et svar!

SA

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 20-06-01 10:59

"Henrik" <destroyer@pc.dk> skrev i news:9gpqco$lnk$1@news.inet.tele.dk:

> Er der ikke andre med samme problem???
>
> Er der evt. en løsning?

Ja, MSConfig men spørg i den rette gruppe dk.edb.system.ms-windows

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Mere miljøkemi: http://www.environmental-chemistry.dk

Fra : Frej Leilund

Dato : 20-06-01 13:57

Henrik <destroyer@pc.dk> wrote in message
> jeg vælger, at den ikke skal vise den, kommer den bare næste gang jeg
> genstarter..

I min Mouseware (ældre?) version virker det (så det kan være i kan få det
til at virke)

Der skulle være en key i registry database'n
"HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Logitech\MouseWare\CurrentVersion\Control
Center\Taskbar Icons"

hvor en string skulle være (i min version hedder den "LogiIcon Window 10" ),
når mouseware ikonet er synligt er den "Visible", når mouseware er skjult er
den "Hidden"
(læg mærke det store begyndelsesbogstav, det kan have betydning).

Hvis en sådan key skulle findes i registry'en så prøv at ændre værdien, hvis
det virker ( efter boot) er det bare mouseware der ikke gemmer
indstillingen, hvis det derimod ikke virker er det mousewaren der er en bug
i, så logitech må forventes at have en update på deres hjemmeside.

vh Frej.

Obs! ved at pille i registry databasen kan man potentielt ødelægge sin
installation af windows, så husk at passe på.

Fra : Henrik

Dato : 20-06-01 14:26

"HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Logitech\MouseWare\CurrentVersion\Control
> Center\Taskbar Icons"

Denne string findes desværre ikke i min.. Min Mouseware er version 9.28.44.

Da det er den nyeste, tror jeg ikke Logitech har lavet noget fix til den.

M.v.h.

Henrik

Fra : Torben F@rum

Dato : 20-06-01 14:38

Søg efter logitech i registreringsdatabasen og se om der ikke dukker noget
lignende op

Torben

Fra : Frej Leilund

Dato : 21-06-01 02:11

Jeg har installeret driveren v9.28, og har undersøgt hvad den gør, det viser
sig at den ganske rigtigt gemmer ændringen, men ved næste opstart af
em_exec.exe bliver den nulstillet. Dvs. der er 4 muligheder:

1. leve med ikonet,

2. vente på at logitech frigiver en driver der virker,

3. ændre i em_exec.exe så den virker,

4. lave et program der simulerer der trykkes på hide ved hver opstart,

jeg vil mene 1+2 er det letteste, 3+4 er imho ikke besværet værd.

vh Frej

Fra : Henrik

Dato : 21-06-01 08:07

OK... Tak for svaret...

Jeg vælger i hvert fald løsning et eller to.

M.v.h.

Henrik

Fra : Mit Navn Det Står Me~

Dato : 20-06-01 14:54

gå ind i KontrolPanel og dobbeltklik på MUS og på det første faneblad skulle
du kunne fjerne markeringen ved Vis Ikon På Proceslinje.....

Henrik <destroyer@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gpqco$lnk$1@news.inet.tele.dk...