Foto
IBM760 5420
Teil 3020
1GB -> 512MB
Fra : wolff13@gmail.com

Dato : 06-07-06 09:34

Hej Allesammen

Jeg er så uheldig at have købt et 1GB XD kort til mit C-350. Kameraet
kan desvære max tage 512MB kort.

Kan jeg på en måde formatere mit 1GB kort til et 512MB kort og på
den måde få kameraet til at tage det???

MVH
Jimmi

Fra : Kim S

Dato : 06-07-06 11:38

<wolff13@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Jeg er så uheldig at have købt et 1GB XD kort til mit C-350.
>Kameraet kan desvære max tage 512MB kort.
>
>Kan jeg på en måde formatere mit 1GB kort til et 512MB kort
>og på den måde få kameraet til at tage det???

Tror det ikke. Du skal nok ind og lege med et partitioneringsprg.
som f.eks Partition Magic, men jeg tror kun du kan på harddiske.

Mvh, Kim

Fra : Per O.

Dato : 06-07-06 15:45

[...]

det tror jeg ikke du kan.
Men hvis du ikke kan komme af med kortet igen, så prøv at høre om der ikke
er en som vil købe 1Gb kortet til en lidt lavere pris, og køb så et 512Mb
kort. Så har du lidt penge til overs og der er en anden som er blevet glad
for et lidt billigere kort. Hvis du bare beholder 1Gb kortet er alle pengene
jo tabt.
--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : Bo Bjerre

Dato : 06-07-06 18:45

wolff13@gmail.com wrote:
> [...]
> kan desvære max tage 512MB kort.
>
> Kan jeg på en måde formatere mit 1GB kort til et 512MB kort og på

Hvis du ikke kan formattere det er alle pengene spildt. Find derfor een
eller anden, der har et 512Mby kort, og som vil bytte lige over.

Bo //

Fra : wolff13@gmail.com

Dato : 07-07-06 07:26

Lumholdt & Riber skrev:

> Jeg bytter gerne mit 512MB +et nærmere aftalt beløb til dit 1 GB.
> Henrik L (2630)

Jeg har desværre lige byttet det med en kamerat, der havde et 512MB.
Ellers tak for tilbudet

MVH
Jimmi