Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
olympus oplader
Fra : Arne Jensen

Dato : 23-06-06 12:49

er der nogen her som kan hjælpe mig med en brugsanvisning til Olympus
oplader BU-300

@rne

Fra : emj

Dato : 23-06-06 13:26

Arne Jensen skrev:

>er der nogen her som kan hjælpe mig med en brugsanvisning til Olympus
>oplader BU-300

Kan du ikke bare lægge dine genopladelige AA-batterier i og tænde
stikkontakten?
Det kræver vel ikke nogen manual.

Hilsen emj

Fra : Arne Jensen

Dato : 23-06-06 16:29

"emj" <lamaguf@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke bare lægge dine genopladelige AA-batterier i og tænde
> stikkontakten?
> Det kræver vel ikke nogen manual.
>
> Hilsen emj

jo det har du ret i, men hvor lang tid ? en rød lampe lyser når der er
baterier i, men der er ingen indikation for hvornår de erfuldtladede
Med venlig hilsen
@rne

Fra : emj

Dato : 23-06-06 16:54

Arne Jensen skrev:

>jo det har du ret i, men hvor lang tid ? en rød lampe lyser når der er
>baterier i, men der er ingen indikation for hvornår de erfuldtladede

Det er noget sjuskeri, men en manual ændrer ikke på den slags
Sæt dem på, når du går i seng om aftenen, så garanterer jeg at de er
fuldt opladede næste morgen
Nogle hurtigladere kan klare det på 1 time - andre aflader før de
genoplader og skal bruge 4 timer og de fleste har selvfølgelig en
lampe, der enten slukker eller lyser grøn.
Hilsen emj

Fra : Steen Larsen

Dato : 25-06-06 16:10

In article <if2o925utt40i4t8lthvfr74386rron8kt@4ax.com>, emj wrote:

> [...]
> genoplader og skal bruge 4 timer og de fleste har selvfølgelig en
> lampe, der enten slukker eller lyser grøn.

Jeg er ikke sikker men jeg mener selv at have haft sådan en og den viser
når batterierne er ladet måske kan den skifte til grøn?
Den er i hvert fald meget længe om at lade højkapacitets-AA.