Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bedste ramkort til kamera
Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 22-06-06 17:34

Hej

Jeg har lige bestilt en Fuji Finepix S9500

Dertil skal jo have købt et ramkort. Hvad er det bedste køb til sådan en.

Jeg vil også købe en taske til den. Den skal kun lige være så stor at der er
plads til kameraet. Er der nogen der har erfaringer/ideer.

På forhånd tak

Thorkild

Mvh

Thorkild

--
Ved direkte mail fjern: _fjern_ fra emailadresse
http://www.voip-user.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-06-06 17:46

Thorkild Nielsen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg har lige bestilt en Fuji Finepix S9500

Det har jeg også købt for nylig - ser foreløbig fint ud

> Dertil skal jo have købt et ramkort. Hvad er det bedste køb
> til sådan en.

Aner det ikke - jeg bruger Kingston Elite Pro CF jort - de er
fortrinlige i det og prisen er OK.

Men dine størgsmål hører til i news:dk.fritid.foto.indkoeb hvor
"jvad-skal.jeg-købe"-spørgsmål hører hjemme

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 22-06-06 17:59

Hej

Tak skal du have..
Det er snart ikke til at finde rundt i alle de nyhedsgrupper.

Jeg tager et kik der. Tak igen

Mvh
Thorkild

Fra : riddle

Dato : 25-06-06 10:30

On Thu, 22 Jun 2006 18:34:26 +0200, "Thorkild Nielsen"
<admin_fjern_@_fjern_voip-user.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg vil også købe en taske til den. Den skal kun lige være så stor at der er
>plads til kameraet. Er der nogen der har erfaringer/ideer.

Jeg har også en S9500, og jeg er glad for den.
Jeg har i min et 512 MB Fujifilm xD Highspeed kort
og et 1 GB Kingston Elite Pro CF kort.

Jeg bruger xD kortet som det primære kort, da det virker en smulle
hurtigere.
Især når man læser fra det, og skal hive billederne over på PC'en.

Dennis.