Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP photosmart 812
Fra : Rene LArsen

Dato : 21-06-06 19:53

Hejsa i gruppen

Jeg sidder med et HP photosmart 812 som er min ganske udemærket kamera og nu
er det jo så desværre efter godt 4 års tjeneste blevet en smule defekt og
tænkte om i herinde evt havde en løsning på problemet. Jeg har kameraet
skildt af lige nu.

PRoblem : når der tændes for kameraet og linsen/huset eller hvad det nu
hedder kørere ud så siger den en masse klik lyde, jeg kan se et tandhjul men
det ser nu ok ud, det virker som om at det kommer fra selve det som går ud
af kameraet med linse osv... når kameraet slukkes så klikker den ikke kun
når den tændes....

Nogle som har oplevet lignene med dette kamera og en evt billig løsning...

Mvh

Rene

Fra : Just Me

Dato : 21-06-06 21:17

Brug ik tid på det..

det kan ikke svare sig.. sdet har haft sine gode dage..

køb et nyt ..

ps ikke HP

Fra : Rene LArsen

Dato : 21-06-06 21:47

Et mere konstruktivt svar... det var vist en HP hader..... der svarede
her.....

tsk tsk tsk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-06-06 22:14

Rene LArsen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Et mere konstruktivt svar... det var vist en HP hader..... der
> svarede her.....

Dem vil du nok møde mange af her i gruppen

Den almindelige holdning er at HP burde holde sig til at lave
printere, som de har forstand på

Et par af HP's nyere Rxxx modeller skulle dog være rimelige.

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Brian Lund

Dato : 22-06-06 01:34

Det lyder som et tandhjul der er slidt op... Det kan være tænderne der er
slidt så korte at det takker over, eller måske en revne der hvor tandhjulet
sidder fast, så det kan rykke sig?

> Dem vil du nok møde mange af her i gruppen
>
> Den almindelige holdning er at HP burde holde sig til at lave
> printere, som de har forstand på
>
> Et par af HP's nyere Rxxx modeller skulle dog være rimelige.

Skam også nogen af de ældre... Men ja de har lavet en del kiksere!

Brian

Fra : nero

Dato : 22-06-06 06:26

> Dem vil du nok møde mange af her i gruppen
>
> Den almindelige holdning er at HP burde holde sig til at lave printere,
> som de har forstand på

Har de forstand på det ?

(HP helsideudskrift ? Huuuhhh!)

Fra : nero

Dato : 22-06-06 06:27

> Dem vil du nok møde mange af her i gruppen
>
> Den almindelige holdning er at HP burde holde sig til at lave printere,
> som de har forstand på

Glemte lige støjen, raslen og skramlen,
man får med i prisen.