Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
"Regnjakke" til SLR?
Fra : Thomas

Dato : 21-06-06 12:24

Hey.

Kan man få en "regnjakke" til en spejlrefleks, så man stadig kan tage
billeder selv om det småregner lidt?

Links? Tips?

Thomas

Fra : waal

Dato : 21-06-06 13:09

"Thomas" <neumann@studjur.dk> skrev i en meddelelse
> Hey.
>
> Kan man få en "regnjakke" til en spejlrefleks, så man stadig kan tage
> billeder selv om det småregner lidt?
>
> Links? Tips?

Ewa Marine lavede (laver ?) en plastpose med indbygget UV filter, men du kan
jo bruge en plastpose som du fikserer på modlysblænden med et gummibånd

mvh
Michael

Fra : ab©

Dato : 21-06-06 13:16

"Thomas" <neumann@studjur.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man få en "regnjakke" til en spejlrefleks, så man stadig kan tage
> billeder selv om det småregner lidt?
>
> Links? Tips?

Jeg har lige stiftet bekendtskab med en model her:
https://www.photoproshop.com/product_info.php/products_id/397?osCsid=5520edf5fe83dd93a75cd383ca5e655f- den burde nu nok kunne laves noget billigere ab©

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 21-06-06 13:30

Thomas <neumann@studjur.dk> wrote:

> Hey.
>
> Kan man få en "regnjakke" til en spejlrefleks, så man stadig kan tage
> billeder selv om det småregner lidt?
>
> Links? Tips?
>

> Thomas

http://www.stormjacket.com/

Her en selv, men har ikke brugt den endnu

Frederik

Fra : Thomas

Dato : 21-06-06 14:35

Købt hvor?

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 21-06-06 15:09

Thomas <neumann@studjur.dk> wrote:

> Købt hvor?

på hjemmesiden

Fra : Tommy Jensen

Dato : 21-06-06 20:42

On Wed, 21 Jun 2006 16:08:37 +0200, frederik@frynse.dk (Frederik
Sørensen) wrote:

>på hjemmesiden

Og de sender ekstremt hurtigt. Jeg har også lige købt een.

Bestilte torsdag 1/6 og modtog den tirsdag 6/6 om morgenen som en
ekspres forsendelse.

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.

Fra : Thomas

Dato : 21-06-06 14:35

Ser ud til at Ewa Marine har en til 15 Euro hos teknikdirekt.de. Erfaringer?

Fra : Bo Bjerre

Dato : 23-06-06 08:01

Thomas wrote:
> Ser ud til at Ewa Marine har en til 15 Euro hos teknikdirekt.de.
> Erfaringer?

Der har været meget skriverei i denne gruppe om at de tager extrem høj
porto til DK, så undersøg lige det, inden du bestiller.

Bo //

Fra : K

Dato : 23-06-06 00:56

> [...]
> Hey.
>
> Kan man få en "regnjakke" til en spejlrefleks, så man stadig kan tage

http://abetterphotoguide.bizhosting.com/camera_rain_covers.html

Mvh.