Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
handel digitalt i usa
Fra : Søren G. Kops

Dato : 17-06-06 09:04

Det er ud til at man ikke skal betale told når man køber digitale kameraer i
usa.

Jeg bruger nyhedsgruppen til at stille spørgsmål, og følger ikke med
jævnligt. Jeg har dog for længe siden set nogle indlæg omkring dett emne,
men kan ikke få dem frem.

Så derfor spørgsmålet:
Har nogle erfaringer med handel med digitale kameraer, og det ikke at betale
told i Danmark?

vh

søren kops

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-06-06 09:15

Søren G. Kops skrev følgende i et indlæg på usenet:
> Det er ud til at man ikke skal betale told når man køber
> digitale kameraer i usa.

Nej - du betaler ikke told på digitalkameraer - men du skal
betale 25% dansk moms plus diverse gebyrer.

På tilbehør skal du vist også betale lidt told.

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 17-06-06 10:13

Jan Vestergaard wrote:

> Nej - du betaler ikke told på digitalkameraer - men du skal betale 25%
> dansk moms plus diverse gebyrer.
>
> På tilbehør skal du vist også betale lidt told.

Du er off-topic, indkøbsspørgsmål hører hjemme i news:dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : KsK

Dato : 17-06-06 10:24

:
[...]
: --
: Jan
: <Signatur ude af drift>

nå her hvad et spørgsmål du kunne svare på så du glemt helt OT hva ... det
er ikke nat hue der stramme hva Jan
KsK

Fra : Søren G. Kops

Dato : 17-06-06 10:52

For nu at slutte ordentligt af kan jeg henvise til:
http://vita.toldskat.dk/vita.htm

tak for hjælpen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 17-06-06 09:15

"Søren G. Kops" <
> [...]
>
> Så derfor spørgsmålet:
> Har nogle erfaringer med handel med digitale kameraer, og det ikke at betale

Hehe - det er en rigtig dårlig ide. Digitale kameraer har rimeligt ofte brug for
service/garanti og den kan mister du på kameraer du importerer fra usa.
Så svaret må være køb i EU over nettet og få 14 dages returret og 2års
"garanti". Find nogle af de bedre priser her: www.preissuchmaschine.de ..
-max-

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 17-06-06 10:14

-max- wrote:

> [...]
> service/garanti og den kan mister du på kameraer du importerer fra usa.
> Så svaret må være køb i EU over nettet og få 14 dages returret og 2års

Du er off-topic, indkøbssnak hører hjemme i news:dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 17-06-06 10:13

Fra : Søren G. Kops

Dato : 17-06-06 10:28

Denne gruppe er oprettet siden jeg sidst var på siden.

Så er det jo ikke så sært der ikke står noget om emnet.

vh
søren

Fra : Is

Dato : 17-06-06 20:17

> Du er off-topic, indkøbsspørgsmål hører hjemme i

Hvorfor skrive det 3 gange i samme tråd ?? men du nyder det måske ?

Erik Isager

Fra : Ole Larsen

Dato : 17-06-06 20:45

Is skrev:

> Hvorfor skrive det 3 gange i samme tråd ?? men du nyder det måske ?
>

> --
> Med venlig hilsen
> Erik Isager

Hvis man ville rette sig efter korrekte vejledninger, skete det nok
heller ikke at der skal 3 gange til

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, june 2006

Fra : KsK

Dato : 17-06-06 21:56

: >
: >
[...]

HVA MED I SELV BEGYNDERE OG RETTE JER LIDT EFTER DEM inden i begyndere at i
rette sætte andre HVA FAND TROR I ER

KsK

Fra : emj

Dato : 17-06-06 23:08

KsK skrev:

>HVA MED I SELV BEGYNDERE OG RETTE JER LIDT EFTER DEM inden i begyndere at i
>rette sætte andre HVA FAND TROR I ER

Du er som sædvanlig OT her i gruppen
Fis over i dk.mudderkastning, hvor dine indlæg hører hjemme.

Hilsen emj

Fra : KsK

Dato : 18-06-06 00:17

"emj" <lamaguf@gmail.com> skrev i en meddelelse
: KsK skrev:
:
[...]

synes du NRE er bedre da . og det er da længe side jeg røg i dit kill
filter ??? men det kunne du måske ikke finde ud af ,, da det kom til
stykke HVA Else Maria Jensen fra horsens !!

her plonk du mig på din/jeres guru ,,, hva fanden se i han det er da
hverken max eller NRE eller han der kujon BO Bjerre der komme med de
bedst/ lærige indlæg langt fra ...

http://groups.google.dk/group/dk.fritid.foto.billedsnak/browse_thread/thread/40f570b68eca6090/b78f267fe1fe2dfe?lnk=st&q=EMJ+%2Bplonk&rnum=1&hl=da#b78f267fe1fe2dfe

du gør lige som alle andre her nå de ikke vil stå ved/tør det de ha
skrevet eller eller deres opførsler !!! mærkelige nok Else så er det kun
de folk som dig og andre (NRE,JV.OL.EMJ.BB) der ha så fandes travlt med at
irette sætte andre og så være OT men gemme sig ja det er de gode til .

i er simpelhed ynkelig er i .. og hvad i ansat i mit firma ,, ja så hader
i alle være min stjerne medarbejder

men du EMJ skal være det først i mit kill filter fra denne gruppe

hvordan fanden kan du ELSE MARIA tillade dig at svare en der stillet et
simler spørgsmål omkring site kamre svare han " Sæt dig ind i dit kamera
basale ting " og derefter stille et spørgsmål omkring ISO som man kan find
på 2 minutters søgning på nette ... hvem ha gid dig og andre ret til at
soter spørgsmål og billeder linke ... hvem ha givet NRE han der Niels
sherif stjerne for disse foto grupper .....................

ER DET IKKE BARE SÅDAN DAN SÅ HVERGANG NRE KAN SKRIVE OT SÅ FOR HAN SKUDT
SIT REKLAMER LORT for hans talentløse HP

men spare dig for at svare for du kan ikke

PLONK

KsK

Fra : Brian Lund

Dato : 18-06-06 21:04

"KsK" kan du ikke lade være med at ændre din email hele tiden, så det er
nemmere at blokere dig?
Du er nu på min "blokerede afsendere" mindst 5 gange...

> Du er som sædvanlig OT her i gruppen
> Fis over i dk.mudderkastning, hvor dine indlæg hører hjemme.

Enig, og undskyld at jeg svarer på dit indlæg emj, men jeg kan af gode
grunde ikke se "KsK"s indlæg!

Brian

Fra : KsK

Dato : 18-06-06 22:00

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
[...]
lpl blok du på email AMATØR

KsK

Fra : KsK

Dato : 18-06-06 22:07

:
[...]

dygtigt Brian hvordan kan du være enig nå du ikke kan læse mine indlæg ????

KsK

Fra : KsK

Dato : 18-06-06 22:33

: nemmere at blokere dig?
: Du er nu på min "blokerede afsendere" mindst 5 gange...

igen her snakke du om noget du ikke ha fatte en bøn af .. tror du ikke du
skulle hold dig til dit strikketøj

KsK

Fra : micrasmu90

Dato : 19-06-06 10:35

Jeg har lige købt et optik i USA - der røg moms og cirka 2,5 % told
på - men alligevel en besparelse på kr. 2000 i forhold til pris i
Danmark.

Levering ca 7 arbejdsdage.

Med venlig hilsen

Michael Rasmussen