Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
IXUS 40 defekt zoom
Fra : morten.b.johansen@gm~

Dato : 14-06-06 08:34

Hej

Jeg har et IXUS 40 som jeg har været meget glad for, indtil at zoom
knappen begyndte at give problemer. Man kan sagtens zoome ind, men ikke
ud. Kameraet er 1½ år gammelt, jeg har indleveret det til
forhandleren, men han på pegede selvfølelig en lille ridse som kom
efter at den faldt 20 cm ned. Denne skade skete 14 dage efter kameraet
var købt, men det har jeg jo lidt svært ved at bevise. I butikken
mente han selvfølelig at det var på grund af skaden, men det hænger
jo ikke sammen med at det er næsten 1½ år siden.
Han sendte den ind til Cannon, men han var ret sikker på at de ikke
ville lave det på garantien. Er der nogle der har erfaring med hvor
strikse Cannon er med disse ting?

Det ville koste 1800 at få det lavet så det kan slet ikke betale sig
at få det lavet hvis jeg selv skal betale for det.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-06-06 10:23

<morten.b.johansen@gmai
[...]

Imo er underligt spørgsmål, hehe - du får jo besked direkte
fra Canon een af dagene - Så kan du jo melde tilbage at du
syns de er nogle skidderikker eller nogle herlige service
minded heroes.. -max-

Fra : Peter Schrøder

Dato : 14-06-06 11:36

-max- skrev:

> Imo er underligt spørgsmål, hehe - du får jo besked direkte
> fra Canon een af dagene - Så kan du jo melde tilbage at du
> syns de er nogle skidderikker eller nogle herlige service
> minded heroes.. -max-

Ja, og det er under ingen omstændigheder
forhandleren der bestemmer hvad der er garanti på
eller ej. Med mindre man har købt det i udlandet, forståes..

Peter Schrøder

Fra : morten.b.johansen@gm~

Dato : 14-06-06 14:22

Ja ja, men 3 uger er lang tid uden kamera!

Er købt hos samme forhandler.....

Nå jeg venter de 2-3 uger jeg fik af vide der ville gå om Canon er
hit eller skidt...

Morten

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 14-06-06 17:29

morten.b.johansen@gmail.com wrote:

> Det ville koste 1800 at få det lavet så det kan slet ikke betale sig
> at få det lavet hvis jeg selv skal betale for det.

Du er off-topic, indkøbsspørgsmål hører hjemme i news:dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-06 23:50

> Du er off-topic, indkøbsspørgsmål hører hjemme i

Ebbesen er også off-topic, småligt brok og nyhedsgruppevagtværn hører hjemme
i hhv. news:dk.snak.mudderkastning og news:dk.flueknepperi

mvh
Mogens

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 15-06-06 13:52

Mogens Haugaard wrote:

> Ebbesen er også off-topic, småligt brok og nyhedsgruppevagtværn hører hjemme
> i hhv. news:dk.snak.mudderkastning og news:dk.flueknepperi

Og dine imbecile kommentarer hører hjemme i news:alt.dev.null

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : KsK

Dato : 15-06-06 21:03

: > Ebbesen er også off-topic, småligt brok og nyhedsgruppevagtværn hører
hjemme
: > i hhv. news:dk.snak.mudderkastning og news:dk.flueknepperi
:
:
: Og dine imbecile kommentarer hører hjemme i news:alt.dev.null
:
hvorfor han ha jo ret din stakkel !!!!

KsK

Fra : morten.b.johansen@gm~

Dato : 03-07-06 14:26

Nå efter små 3 uger kom kameraet hjem igen... lavet på garantien!
Lækker service fra Cannon´s side!