Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dumt spørgsmål: almindelig linse med digit~
Fra : Malene Hald

Dato : 08-06-06 21:21

Nu kommer der et spørgsmål, som jeg er lidt bange for er ubegribeligt dumt:
kan man bruge linser fra et almindelig (ikke-digitalt) spejlrefleks sammen
med et digitalt spejlrefleks?

Mvh

Malene

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Erik Guldbrandt Henr~

Dato : 11-06-06 21:19

Hej Malene,

Jeg har fra mit Nikon F70 et Nikkor AFd 28-80mm og et AFg 70-300mm objektiv
disse virker fint med mit Nikon D50!
Det eneste man skal være opmærksom på er brændviddeforøgelsen på ca. 1,5
gange, men autofocus og alt andet virker fint.

Hilsen
Erik