Inkludere script output uden HTTP-forespør~
Fra : Jonas Delfs

Dato : 20-08-06 18:54

Hej -

Bag det kringlede emne gemmer der sig følgende problem-stilling:

Scenario:
Et script står for at læse en binær fil (billede, musik, whatever) og
outputte indholdet med den rigtige header. Fx
http://domain.com/get_file.php?file_id=3

Hvis jeg skal bruge den fil som outputtes i et andet script, kan jeg bruge
den fulde HTTP-reference, men hvad er den bedste/nemmeste måde at tilgå
filen lokalt og dermed spare HTTP-forespørgslen? Output control?

Mvh. Jonas

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-08-06 20:28

Jonas Delfs skrev:

> [...]

> den fulde HTTP-reference, men hvad er den bedste/nemmeste måde at tilgå
> filen lokalt og dermed spare HTTP-forespørgslen?

Hvorfor er det delt op i to scripts?

Ligger de på samme server?

--
Bertel

Fra : jonas@delfs.dk

Dato : 21-08-06 09:56

Bertel Lund Hansen skrev:

> Hvorfor er det delt op i to scripts?

"get_file.php" serverer filer for slut-brugerne og er en del af et
andet større system som jeg nødigt vil begynde at "hacke". Desværre
bliver jeg også nødt til at tilgå filerne gennem dette script.

> Ligger de på samme server?

Ja.

Mvh. Jonas